کد خبر: 1009846
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۷
توزیع اقلام بهداشتی اهدایی دانشگاهیان و خیران به ساکنان حاشیه شهر مشهد عصر پنجشنبه طی مراسمی آغاز شد.

این اقلام بهداشتی در قالب سومین پویش نیکوکاری دانشگاهیان (پند) دانشگاه علوم پزشکی مشهد و کمیته امداد امام خمینی (ره) ‌در مجموع به مبلغ ۲ میلیارد ریال تهیه و برای ساکنان مناطق محروم مشهد در حال توزیع است.
مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این مراسم گفت: در این راستا سه هزار و ۲۷۰ بسته بهداشتی برای پیشگیری از کرونا برای توزیع بین ساکنان حاشیه شهر مشهد فراهم شده است.
حجت‌ الاسلام سید محمود طباطبایی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون کمک‌های مومنانه دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در دو نوبت طی ماه مبارک رمضان اجرا شده که در نوبت سوم اکنون شاهد اجرای آن در شهر امام مهربانی‌ها هستیم.
وی ادامه داد: پویش پند علاوه بر سایر کمک‌ها در گام نخست ۵۰۰ بسته غذایی و در گام دوم ۱۵ هزار پرس غذای گرم را میان نیازمندان در مشهد توزیع کرده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی نیز گفت: یکی از اهداف این نهاد مردمی‌کردن فعالیت‌هاست که امسال با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد مرکز نیکوکاری تخصصی پند در حوزه پزشکی راه‌اندازی شد.
حبیب الله آسوده افزود: در این مرحله بسته‌های بهداشتی در مجموع به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال میان نیازمندان مناطق حاشیه شهر مشهد توزیع می‌شود.
وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی بیش از ۱۷۵ هزار بسته کمک معیشتی و سلامت را با مشارکت مجموعه‌های مختلف از جمله دانشگاه علوم پزشکی مشهد بین نیازمندان توزیع کرده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: در زمینه اطعام نیز از ابتدای شیوع بحران کرونا در این استان بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم توزیع شده است.
وی افزود: طی این مدت مددجویان زیرپوشش این نهاد بیش از هفت میلیون عدد ماسک با مجوزهای قانونی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تولید کرده‌اند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار