کد خبر: 1009845
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: برای احداث ۲۰ کیلومتر قطعه دوم جاده شادمهر - کاشمر هزار میلیارد ریال مورد نیاز است.

قدرت الله ابک  در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی کاشمر افزود: با توجه به مشکلات تامین اعتبار این قطعه باید به دو بخش ۱۰ کیلومتری تقسیم شود تا برای تخصیص اعتبارات با مشکل مواجه نشویم.

وی ادامه داد: طی چند روز آینده گزارش مدونی از کل محور، وضعیت و نقش آن تهیه و برای وزیر راه و شهرسازی ارسال می‌گردد تا در جلسه‌ای که در این خصوص برگزار می‌شود از آن دفاع کرده و با تخصیص به موقع اعتبارات باند دوم این جاده هرچه سریع‎تر به نتیجه برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اشاره به عدم استقبال مردم کاشمر از طرح ملی مسکن گفت: با این حال اگر برای احداث مسکن با کمبود زمین مواجه شدیم، سند زمین‌های دولتی که به نام ادارات دولتی صادر شده اما تاکنون پروانه نگرفته‌اند و عملیات اجرایی در آنها شروع نشده، باطل و برای ساخت منازل طرح ملی مسکن استفاده می‌شود.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود از حدود ۱۷۷۷ نفر ثبت‌نام کننده در این طرح حدود ۵۰ درصد تایید شوند و زمینی که برای اجرای این طرح در کاشمر پیش‌بینی شده یک هکتار با تراکم پنج طبقه است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار