کد خبر: 1009844
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹
فرماندار کوهسرخ :
فرماندار کوهسرخ در استان خراسان رضوی گفت: برگزاری مراسم عروسی و عزا تا اطلاع ثانوی در این شهرستان ممنوع است و مجوز برگزاری اینگونه مراسم صادر نخواهد شد.

رضا رمضانی در نشست ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا در این شهرستان با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزود: باید کمیته‌های روستایی نیز برای اجرای مصوبات ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا تشکیل شوند.

وی ادامه داد: بازدیدهای مشترک باید در دستور کار قرار گیرد زیرا نظارت بر بازار به صفر رسیده که باید تشدید شود.

فرماندار کوهسرخ گفت: نحوه استفاده صحیح از ماسک باید در فضای مجازی آموزش داده شود و همچنین به سوی تقویت مراکز تولید و توزیع ماسک حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه پاسخگویی به ارباب رجوع باید در دستور کار تمام مدیران قرار گیرد افزود: هیچ ارباب رجوع و کارمندی نباید بدون ماسک در ادارات شهرستان حضور پیدا کند ولی شأن و شخصیت ارباب رجوع در این زمینه باید حفظ شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر نیز در این نشست با بیان اینکه رعایت بهداشت تنها راه مقابله و پیشگیری از کرونا است گفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، بهداشت فردی و نمونه برداری از افراد مشکوک نیز از جمله راه‌های کنترل و مبارزه با بیماری کووید ۱۹ است.

محمد جواد یزدانی با تاکید بر اینکه استفاده از ماسک یکی از ارکان کنترل شیوع ویروس کرونا است و با زدن ماسک می‌توان تا ۸۵ درصد بیماری را کنترل کرد افزود: ستاد ملی کرونا از ۱۵ تیرماه اجباری بودن استفاده از ماسک را در ادارات تصویب کرده و این امر باید به مردم و کارمندان اطلاع رسانی شود.

وی ادامه داد: کرونا تا مدت زیاد مهمان ما خواهد بود و قرار نیست همه فعالیت‌های اقتصادی به دلیل وجود کرونا تعطیل شود بلکه باید با مدیریت هوشمند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به فعالیت ادامه دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار