کد خبر: 1009784
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۲
مديرعامل فولادمباركه مطرح كرد:
حمیدرضاعظیمیان گفت: ۷ منطقه را به مساحت ۱۴۰ کیلومتر مربع در اختیار ما گذاشتند که در مهلت قانونی نسبت به اکتشاف اولیه اقدام کنیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، مديرعامل فولادمباراظهار داشت : متاسفانه با وارد شدن بخش معدن به فولاد اختلالاتی در زنجیره تکمیل مواد معدنی فولادسازها به وجود آمد که همین ایجاد خلل در تامین مواد اولیه فولادسازها شامل کنسانتره و سنگ آهن موجب شد تا فولادسازها در پی رفع نیاز خود باشند،لذا به سمت تامین مواد اولیه در بخش معدن رفتیم و در این ارتباط از اداره صمت استان اصفهان کمک خواستیم که خوشبختانه امروز ۷ منطقه را به مساحت ۱۴۰ کیلومتر مربع در اختیار ما گذاشتند که در مهلت قانونی نسبت به اکتشاف اولیه اقدام کنیم.

وی ابراز کرد: اگر در این مناطق، نشانه های امیدبخش و خوبی پیدا شد، برای ادامه مسیر مصمم تر میشویم تا به بهره‌برداری کامل برسانیم.

عظیمیان تصریح کرد: اتفاق خوب دیگری هم که امروز در سازمان صمت استان با حضور دکتر موفق رقم خورد ، توافق ساخت کارخانه کنسانتره در شمال اصفهان است تا سنگ آهنی که فولادمبارکه استخراج می‌کند با ارزش افزوده بیشتری در استان مصرف گردد.

  مديرعامل فولادمباركه گفت: این اتفاق برای معادن کوچک تاثیرگذار است چراکه از ظرفیت کنسانتره سازی استفاده می کنند و با تبدیل سنگ به کنسانتره ارزش افزوده بیشتری برای معادن کوچک بخش خصوصی بدست می آید.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار