کد خبر: 1009620
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۳
در حالي وزير ورزش فساد در ورزش و به ويژه فوتبال را «هياهوي رسانه اي» مي داند و آن را انکار مي کند که هم مجلس و هم قوه قضائيه بر فساد در فوتبال مهر تائيد زده اند و وزارت ورزش در اين باره بايد پاسخگو باشد.
مانی سعيدی
سرویس ورزشی جوان آنلاین: تلخ است و ناامید‌کننده، اما به نظر می‌رسد در مجموعه ورزش کشور نه اراده‌ای برای برخورد با فساد است و نه متولیان ورزش کشور می‌خواهند فسادی را که در ورزش و به خصوص فوتبال هر روز آشکارتر از قبل می‌شود ببینند و در خوشبینانه‌ترین حالت خودشان را به ندیدن زده‌اند. صحبت‌های دیروز مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش در دیدار با حجت‌الاسلام درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور گویای در پیش گرفتن چنین رویکردی از سوی مسئولان وزارت ورزش در مقابل فساد است. سلطانی‌فر گفته است: «بحث‌هایی که درباره فساد در ورزش مطرح می‌شود بیشتر هیاهوی رسانه‌ای است که از جمله آن‌ها ماجرای قرارداد سرمربی سابق تیم ملی فوتبال است.»
در شرایطی وزیر ورزش سعی دارد فساد در ورزش و به خصوص در فوتبال را «هیاهوی رسانه‌ای» عنوان کند که سال‌ها پیش علی کفاشیان، رئیس وقت فدراسیون فوتبال هم اعتقادی به فساد در فوتبال نداشت و مواردی را هم که وجود داشت با کوچک‌انگاری «تخلف» می‌نامید. این در شرایطی بود که همان روز‌ها مجلس از یک پرونده قطور درباره فساد در فوتبال رونمایی کرد. امروز هم در حالی که هم مجلس و هم قوه قضائیه بار‌ها وجود فساد در فوتبال را تأیید کرده‌اند، لاپوشانی و انکار فساد گسترده در فوتبال توسط وزیر ورزش دور از انتظار نبود، به خصوص که بخشی از این فساد به اهمال و بی‌تفاوتی وزارت ورزش در مبارزه با سوءمدیریت‌ها و حیف و میل بیت‌المال در دو باشگاه زیرمجموعه وزارت، یعنی استقلال و پرسپولیس بر‌می‌گردد و سلطانی‌فر در این‌باره باید پاسخگو باشد. به همین خاطر بهترین کار پاک کردن صورت مسئله از سوی وزیر است تا اتهاماتی را که درباره فساد در فوتبال متوجه وزارت ورزش است از این مجموعه دور کند!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار