کد خبر: 1009581
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
مسوول دفتر نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس در خراسان رضوی:
مسوول دفتر نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس در خراسان رضوی گفت: بر اساس بررسیهای صورت گرفته دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در خراسان رضوی رتبه سوم فعالیت رسانه‌ای را در میان استانهای کشور دارد.

مسوول دفتر نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس در خراسان رضوی نیز در مراسم افتتاحیه خبرگزاری دفاع مقدس گفت: این دفتر خبری از شش سال پیش تاکنون فعالیت داشته اما اخیرا موفق به اخذ مجوز لازم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است.

حجت‌الاسلام علیرضا دهقان افزود: بر اساس بررسیهای صورت گرفته دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در خراسان رضوی رتبه سوم فعالیت رسانه‌ای را در میان استانهای کشور دارد.

وی ادامه داد: این دفتر خبری ۱۰ خبرنگار در سطح خراسان رضوی دارد که هشت نفر آنها در دیگر شهرستانها و دو خبرنگار در مشهد استقرار داشته و فعالیت می‌کنند. به جز دو خبرنگار فعال در نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس در خراسان رضوی بقیه خبرنگاران این رسانه در استان به صورت افتخاری فعالیت دارند.

مسوول دفتر نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس در خراسان رضوی همچنین محور اصلی فعالتیهای این رسانه نوپا را "پوشش خبری یادواره‌های شهدا، مراسم فرهنگی، آیینهای تشییع پیکر شهدا و ثبت رویدادهای حوزه دفاع مقدس نظیر تالیف کتاب و دیگر مباحث مرتبط برشمرد.

وی گفت: مطالبات خبرنگاران خبرگزاری دفاع مقدس از مسوولان نیز شامل موضوعات فرهنگی مرتبط با حوزه دفاع مقدس، رزمندگان و شهدا است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار