کد خبر: 1009569
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
اتفاقی مشابه و عجیب که در این فصل از فوتبال ایران روی داده، حضور مهاجمانی جوان و از تیم‌های پایین جدولی در صدر جدول گلزنان لیگ‌های مختلف است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: در پایان هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر کشور، شهریار مغانلو مهاجم بلند قامت و ۲۵ ساله تیم پیکان با ۱۲ گل در صدر جدول گلزنان برتر قرار دارد و به نظر می‌رسد از شانس خوبی برای کسب عنوان بهترین گلزن این فصل مسابقات برخوردار است.

بعد از وی نیز عیسی آل کثیر از صنعت نفت با ۱۰ گل و مهدی قائدی به همراه مهدی ترابی از پرسپولیس هر کدام با ۹ گل، دیگر گلزنان برتر این فصل هستند.

مغانلو در حالی با ۱۲ گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد که تیمش پیکان، با ۱۵ امتیاز پانزدهمین تیم جدول بوده و یکی از تیم‌هایی است که در پایین جدول برای بقا تلاش می‌کند.

در لیگ دسته اول هم اتفاقی کاملا مشابه روی داده و در حالی که تیم نیروی زمینی با ۲۸ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفته و از تیم‌های پایین جدولی به حساب می‌آید، یک مهاجم ۲۳ ساله از این تیم به اسم علی خدادادی با ۱۲ گل در صدر جدول گلزنان این مسابقات قرار گرفته و شانس اول کسب عنوان آقای گلی است.

تیم فوتبال پیکان در مجموع ۳۳ بار موفق به گلزنی شده که ۱۲ گل آن‌ها توسط مغانلو به ثمر رسیده و نیروی زمینی هم ۲۵ بار گلزنی کرده که علی خدادادی ۱۲ گل آن‌ها را به تنهایی به ثمر رسانده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار