کد خبر: 1009552
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، سیدرضا صالحی‌امیری، رییس کمیته ملی المپیک ایران در خصوص وضعیت ژیمناستیک ایران اظهار داشت: حقیقت این است که اینچه‌درگاهی با تلاش حداکثری و با استفاده از همه ظرفیت‌ها تحول خوبی در ژیمناستیک ایران انجام داده و کارنامه فدراسیون ژیمناستیک کارنامه خوبی است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین : وی افزود: ژیمناستیک ایران در مسیر تکامل قرار گرفته و دیدید که کیخا به نزدیکی سهمیه المپیک رسیده است. اعتقاد دارم ژیمناستیک ایران هم باید هم به لحاظ مالی و هم به لحاظ تجهیزات و سخت‌افزار‌ها مورد حمایت قرار بگیرد. تجهیزات ژیمناستیک باید استاندارد باشد و تهیه این تجهیزات هزینه زیاد ارزی دارد و ما باید باید در این خصوص کمک کنیم.

رییس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: همچنین ما باید موانع موجود را برداریم تا فدراسیون بتواند در برگزاری اردو‌ها و کسب آمادگی حداکثری تلاش خود را انجام دهد. من چند روز پیش با اینچه‌درگاهی جلسه کارشناسی داشتم و وی نقطه نظراتی را مطرح کرد و من هم وعده دادم در حد توان کمیته ملی المپیک همکاری خواهیم کرد. من به آینده ژیمناستیک ایران خیلی امیدوارم و معتقدم در مسیر رشد و تحول قرار گرفته است. باید از رییس فدراسیون، مربیان، داوران، قهرمانان و همه پیشکسوتان قدردانی کنم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین سماواتیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
0
0
باتوجه به تقویم و اقدامات ریاست محترم فدراسیون ژیمناستیک سرکار خانم دکتر درگاهی در ثنوات تصدی بسیار مفید و برجسته بوده که متاسفانه بعضی افراد مغرضانه تلاش می کنند که تصویر زحمات مسلم ریاست و هیئت مدیره محترم را مشگل دارجلوه دهند که البته حقانیت ریاست مشهود و مسلم است . و من الله توفیق
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار