کد خبر: 1009549
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
محکومیت جدید باشگاه پرسپولیس مُهر تایید دیگری بر بی‌تدبیری مدیران این باشگاه است که تاکنون از سوی هیچ نهاد و مسئولی با افراد خاطی و به بار آوردن این فاجعه‌های مدیریتی برخورد نشده است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس تا پایان هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری با کسب ۵۳ امتیاز و اختلاف ۱۲ امتیازی نسبت به سپاهان اصفهان شانس نخست قهرمانی در نوزدهمین دوره لیگ برتر محسوب می‌شود.

سرخپوشان پایتخت که برای تصاحب چهارمین جام متوالی خود در لیگ برتر و ثبت رکوردی جدید در تاریخ فوتبال باشگاهی ایران در تلاش هستند اوضاع ناآرامی را در باشگاه خود دارند.

باشگاه پرسپولیس پس از قهرمانی‌های متوالی با برانکو ایوانکوویچ نتوانست مبلغ مندرج در قراردادش را پرداخت کند تا این مربی مجبور به شکایت از سرخپوشان و دریافت حکم یک میلیون و پنجاه هزار یورویی به همراه پنج درصد از سود این پول شود.

محکومیتی که پس از حکم ۴۷۵ هزار یورویی ماریو بودیمیر مهاجم خارجی فصل گذشته پرسپولیس در کمیته انضباطی فیفا ثبت شد.



اتفاقاتی که وقتی حکم آن‌ها آمد محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل وقت پرسپولیس و همکارانش گردن مدیران قبلی انداختند تا از دایره انتقادات هواداران خود خارج شود.

محکومیت‌هایی که در دوران همین انصاریفرد نیز تکرار شد. او که سابقه عقد قرارداد با رافائل بازیکن اسبق پرسپولیس در اولین دوره مدیرعاملی خود در این باشگاه را در سال ۸۶ و در ادامه آن کسر شش امتیاز این سرخپوشان بابت همین قرارداد را دارد برای ممانعت از تکرار این حکم، سراغ مصالحه با برانکو ایوانکوویچ و سایر طلبکاران خارجی سرخپوشان رفت. مذاکراتی که آغاز شد، اما هیچگاه به دلیل تکرار درخواست‌های مردودشده از سوی طلبکاران نتیجه بخش نبود.

انصاریفرد نه تنها موفق به کسب رضایت از شاکیان خود نشد بلکه در اقدامی عجیب به قرارداد با گابریل کالدرون که تیمش را قهرمان نیم فصل کرده بود هم خاتمه داد تا سرمربی آرژانتینی نیز چاره‌ای جز شکایت به همراه دستیارانش از پرسپولیس نداشته باشد.



شیوه مدیریتی عجیبی که با کشیدن چک شش میلیارد تومانی برای گرفتن رضایتنامه یحیی گل محمدی برای حضور او از روی نیمکت شهرخودرو در رأس کادر فنی پرسپولیس ادامه پیدا کرد و هنوز هم این مبلغ پرداخت نشده است تا کلاف سردرگم بی کفایتی در راهرو‌های باشگاه که به اتاق مدیرعاملی منتهی می‌شود ادامه داشته باشد.

هیأت مدیره پرسپولیس پس از کناره گیری انصاریفرد از ادامه کار، اقدام به بردن احکام اولیه صادره از فیفا به دادگاه عالی ورزش کند. بررسی مجددی که مدیران فعلی پرسپولیس نیز به تأیید حکم محرومیت خود اشراف کامل دارند، اما برای گرفتن زمان و تهیه منابع مالی لازم، چنین اقدامی را در دستور کار خود قرار دادند.

مهدی رسول پناه سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس نیز در حال حاضر همان راهی را می‌رود که انصاریفرد و مدیران عامل قبلی پرسپولیس رفتند، اما چیزی جز بدهی رقم نزدند.

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی برای چهارمین قهرمانی خود تلاش می‌کنند که به جرأت می‌توان گفت مدیران این باشگاه رقبای جدی آن‌ها برای ایجاد بدهی و حاشیه‌های مربوط به ان محسوب می‌شوند تا تمرکز سرخپوشان را بر هم بزنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار