کد خبر: 1009520
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی
سعیدی نژاد گفت: اگر ظرفیت بانوان در عرصه‌های اجتماعی و فردی فعال شود به‌عنوان رهبران جامعه می‌توانند اثرگذار باشند.

عاطفه سعیدی نژاددر راستای تبیین مبانی نهضت پیشرفت به استان خراسان رضوی سفر و با نخبگان، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی، مسئولان قرارگاه معین، مسئولان هلال احمر و جمعیت بانوان فرهیخته این استان دیدار و در خصوص نقش بانوان در «نهضت پیشرفت» به گفتگو پرداخت.

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به نقش امام خمینی (ره) در به میدان آوردن مردم گفت: بزرگترین هنر امام راحل این بود که توانست مردم را وارد میدان عمل کند و بیانیه گام دوم نیز ادامه همان حضور مردم در صحنه‌های جامعه است.

وی افزود: برای رشد و ارتقاء در مسیر «نهضت پیشرفت» باید ابعاد و ظرفیت‌های بیانیه گام دوم انقلاب را بشناسیم و از آن استفاده کنیم.

سعیدی نژاد تصریح کرد: اگر ظرفیت بانوان در عرصه‌های اجتماعی و فردی فعال شود به‌عنوان رهبران جامعه می‌توانند اثرگذار باشند، چرا که حلقه مفقوده دسترسی به عامه مردم را می‌توان از طریق کنش‌گری بانوان انقلابی پوشش داد.

وی با تأکید بر اثرگذاری حضور زن در جامعه اظهار کرد: حضور زن در جامعه بر خواسته از پایگاه خانواده است و اثرگذاری بانوان مهمتر از داشتن یک شغل است.

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: باید اذعان داشت ما به‌عنوان مسئولان فرهنگی، مفاهیم در خانه ماندن را به‌خوبی برای مردم روشن نکردیم، در حالی که خانواده در اسلام نقش مأموریتی دارد.

وی ضمن اشاره به نقش هدایت‌گری زنان در جامعه یاد آور شد: فعال کردن زنان در جامعه با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد آن‌ها می‌تواند جامعه را هدایت کند.

سعیدی نژاد تصریح کرد: با مدیریت انقلابی باید تفکر انقلابی را در جامعه سر ریز کرد؛ تبلیغ دین باید مانند یک شغل ثابت دیده شود چرا که تبلیغ سنتی اثرگذاری کمتری در جامعه دارد.

وی افزود: مهمترین مسئله تبلیغ برای زنان جامعه پیامی نیست که باید منتقل شود، بلکه در این عرصه موضوع قابل توجه،رسانش پیام است، و این مهم در هر کسوتی مانند مادری و یا حتی کارمند بودن ممکن است.

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی تأکید کرد:نهضت پیشرفت زنان به دنبال ایجاد یک شبکه ملی است تا بتواند بانوان را در هر ساحتی که هستند فعال کند.

وی خاطرنشان کرد: فعالان عرصه‌های مختلف ضمن اجتناب از کارهای کم اثر، با برقراری ارتباط با این شبکه ملی بتوانند بیشترین اثرگذاری را داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار