کد خبر: 1009493
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان:
سرهنگ" حسین ترکیان از دستگیری زنی که با شگردی خاص از کیف بانوان سرقت می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۳۴ فقره سرقت با این شیوه اعتراف کرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از پایگاه خبری پلیس " اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از بانوان به کلانتری 35 بازار مبنی بر سرقت گوشی تلفن همراه و وجوه نقد از داخل کیف آن ها موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل اصلی این سرقت ها به پایگاه شرق پلیس آگاهی استان اصفهان ارجاع داده شد.

وی افزود: در این خصوص پرونده تشکیل و کارآگاهان تحقیقات علمی و تخصصی خود را آغاز کرده و با استفاده از یک سری اقدامات پلیسی موفق شدند، هویت زنی که در زمینه سرقت جیب بری فعال بوده و دارای سوابق متعدد کیفری بود را به دست آورند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: با شناسایی متهم، کارآگاهان طی یک عملیات ویژه با هماهنگی مقام قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل نیز 6 دستگاه گوشي تلفن همراه مسروقه را کشف کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهم پس از مواجهه با مدارک و مستندات محکم پلیس لب به اعتراف باز کرده و به 34 فقره سرقت اعتراف کرد که در نهایت پس از شناسایی شاکیان و تکمیل پرونده وی برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد .

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار