کد خبر: 1009492
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر:
سرهنگ "غلامرضا براتی از کشف ۴۶ دستگاه ماینرخارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال در اجرای طرح کشف کالای قاچاق توسط مأموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهردر گفت و گو با پايگاه خبري پليس اظهار داشت: ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان خميني شهر در پي کسب خبري مبني بر اينکه در يك كارگاه موزائيكي توسط دستگاه هاي ماينر قاچاق ارز ديجيتال استخراج مي شود، بررسي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: پس از انجام تحقيقات و کسب اطمينان از درستي موضوع يک گروه از ماموران مجرب با هماهنگي قضائي از محل مذکور بازديد بعمل آوردند که در نتيجه تعداد 46دستگاه ماينر که به صورت قفسه بندي با تجهيز كابل هاي شبكه برق، جاسازي شده بودند، کشف كردند.

سرهنگ براتي با بيان اينکه ارزش دستگاه هاي کشف شده توسط کارشناسان يك ميليارد و 850 میلیون ریال اعلام شده است گفت: در اين رابطه يك نفر دستگير و همراه پرونده جهت اقدامات قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهر گفت: مبارزه با هرگونه فعاليت در حوزه قاچاق به صورت جدي از سوي ماموران نيروي انتظامي دنبال مي شود و از شهروندان نيز مي خواهيم با اعلام اين گونه موارد از طريق شماره تلفن 110 ما را در اين امر خطير ياري کنید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر