کد خبر: 1009437
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
پس از تزریق آمپول مخصوص ریه به حسین نوری، خوشبختانه وضعیت او رو به بهبودی است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: عباس نوری در گفتگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت برادرش پس از بستری شدن در بیمارستان مسیح دانشوری به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، اظهار کرد: دقایقی پیش از پشت شیشه به ملاقات حسین رفتم. خدا را شکر وضعیتش هر لحظه بهتر از قبل می‌شود و خیلی سرحال‌تر از قبل شده است. دارو‌های تجویز شده به مرور تاثیر مثبت خود را بر روی بدن او گذاشته اند. طبق اعلام پزشکان وضعیت حسین رو به بهبودی است و ریه او نیز در وضعیت بهتری قرار گرفته است.

برادر حسین نوری عضو تیم ملی کشتی فرنگی، افزود: اوایل کوتاهی‌هایی درباره رسیدگی به وضعیت حسین و انتقال او به بیمارستان مسیح دانشوری صورت گرفت که باعث شد با کمی تاخیر جابجا شود. به هر حال او به عنوان قهرمان ملی باید بیشر از این‌ها از همان ابتدا مورد توجه قرار می‌گرفت.

وی تصریح کرد: آمپول مخصوص ریه مقداری دیر به دستمان رسید و همین موضوع باعث شد ۳۰ درصد ریه حسین درگیر کرونا شود. اگر دارو زودتر می‌رسید قطعا تاثیر سریع‌تری داشت، اما با لطف خدا و دوستان این مشکل حل شد. با این که او قهرمان تیم ملی است با رایزنی‌های زیاد در بیمارستان مسیح دانشوری بستری شد و خیلی از افراد مثل دبیر، سوریان و خیلی از مسئولان زحمت کشیدند تا برادرم در بیمارستان بستری شود که جا دارد از همه آن‌ها قدردانی کنم.

نوری درباره زمان ترخیص برادرش گفت: به احتمال زیاد تا پایان هفته به بخش منتقل می‌شود و اگر پزشکان اجازه بدهند شاید پس از چند روز در خانه درمان خود را پیگیری کند.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که برادرش از چه طریقی به کرونا مبتلا شده است، گفت: هیچ کدام از اعضای خانواده به این ویروس مبتلا نشده اند و به احتمال زیاد او هنگام تمرین کشتی در باشگاه به کرونا مبتلا شده است. در این شرایط خطرناک تمرین یا مسابقه کشتی گیران واقعا کار خطرناکی است و بازی با جان کشتی گیران خواهد بود. من با محمدعلی گرایی صحبت می‌کردم به او هم گفتم در این شرایط اصلا به فکر تمرین کشتی نباش و فقط از خودت در برابر کرونا محافظت کن. امیدوارم حسین هر چه سریع‌تر به کشتی بازگردد و با کسب مدال المپیک دل همه هموطنان را شاد کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار