کد خبر: 1009435
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: احمد سعادتمند مشاورانی با خود به باشگاه استقلال آورده است که والیبالی هستند و برای همین برخی از تصمیماتش در حد استقلال نیست.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: علی لطیفی پیشکسوت آبی پوشان اظهار داشت: ما نباید شرایط کشور خودمان را با اروپایی ها مقایسه می‌کردیم چون این مقایسه درست نیست. جدا از بحث امکانات، زیرساختها، منابع مالی و تفاوت فرهنگ، باید به یک نکته دیگر اشاره کنم و آن هم پهناور بودن کشور ما در مقایسه با کشورهای اروپایی است.

وی اضافه کرد: وسعت خاک کشورهای اروپایی از ایران بسیار کمتر است و سفر و انتقال آنها در مدت زمانی کوتاه و با امکانات خاصی صورت می‌گیرد. حالا شما فرض کنید یک تیم مثلا از مازندران بخواهد برای بازی به جم برود یا برعکس. چقدر باید وسیله نقلیه عوض کند و با چند مسیر برود و با چه هزینه گزافی. طبیعی است که این رفت و آمدها هم روی شیوع کرونا تاثیر می گذارد.

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به صحبتهای سرمربی پارس جنوبی تصریح کرد: هومن افاضلی را به خوبی می شناسم و می دانم او در اکثر مواقع جسارت و شجاعت بیان خیلی موارد را ندارد. اینکه چه اتفاقی افتاده که افاضلی امروز می آید در مورد استقلال اینطور غیر منطقی و غیر کارشناسی صحبت می‌کند را نمی دانم.

لطیفی که در گفتگوی زنده با برنامه صبحگاهی شبکه سوم تلویزیون حضور پیدا کرده بود در خصوص مدیریت استقلال گفت: مدیران قبلی استقلال هم از من و دیگر پیشکسوتان دعوت می‌کردند و من بنا به دلایلی که داشتم به باشگاه نمی‌رفتم. اما چون فکر کردم آقای سعادتمند با قدرت آمدند و می‌توانند مفید باشند دعوت ایشان را پذیرفتم و به باشگاه رفتم و برخی از نقطه نظراتم را هم ارائه دادم.

مهاجم پیشین آبیها گفت: به ایشان گفته بودم اینجا استقلال است و اگر حرفی زده می‌شود باید عمل شود. اما حالا می‌بینم گاهی برای آرام کردن فضا قول‌های آنچنانی می‌دهند. من دلیل این را مشاوران ایشان می‌دانم. مشاورانی که اغلب از والیبال به استقلال آمده‌اند. آقای سعادتمند در بدو ورودش به استقلال با شائبه پرسپولیسی بودن مواجه بود که خود ما از او دفاع کردیم. اما اینجا که برخی از مدیران و مشاورانش را از جاهای غیر مرتبط آورده او را نقد می‌کنیم. چون خط قرمز ما استقلال است و از نظر ما هیچ نامی بزرگتر از آن نیست.

همبازی سابق فرهاد مجیدی در استقلال در خصوص سرمربی فعلی آبی پوشان گفت: فرهاد باتجربه کمی که داشت دست به ریسک بزرگی زد و در سخت ترین شرایط ممکن هدایت تیم را پذیرفت و این کار او جای تقدیر و تمجید دارد. در واقع فرهاد حیثیت و محبوبیتش را با این انتخاب به چالش کشید. هرچند بهتر بود او در زمان مناسب تری این مسئولیت را می‌پذیرفت، اما من به عنوان پیشکسوت استقلال باوجود نقدهایی که نسبت به عملکردش دارم، تمام قد از او حمایت می کنم.

لطیفی در خاتمه خاطرنشان ساخت: با همه مشکلاتی که سر راه برگزاری لیگ بود، دوستان پرسپولیسی چون شانس خوبی برای قهرمانی داشتند آنقدر فشار آوردند تا این مسابقات از سر گرفته شود. در حالی که اکثر تیم‌ها مخالف ادامه برگزاری مسابقات بودند اما فدراسیون هم سرانجام تصمیم به این کار گرفت که این تصمیم درستی نبود و حالا که تعداد زیادی از فوتبالیست های ما درگیر این ویروس هستند. از دوستان پرسپولیسی سئوال می‌کنم که قهرمانی به چه قیمت؟ به قمیت سلامتی این همه بازیکن و مربی و پزشک؟ آیا ارزش دارد؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار