کد خبر: 1009414
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
جلسه کادرهای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد بزرگسالان با حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی صبح امروز برگزار شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: در جلسه مشترکی که به منظور ارائه پیشنهادات و راهکارهای مناسب در مورد چگونگی برنامه های تیم های ملی بزرگسالان و گزینش نفرات با توجه به تقویم فنی مشروط اتحادیه جهانی و با لحاظ قراردادن شرایط بحرانی برگزار شد، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، محسن کاوه مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، ابراهیم مهربان و بهروز حضرتی مربیان تیم های کشتی آزاد و فرنگی حضور داشتند و نفرات حاضر پیشنهادات و راهکارهای خود را ارائه داده و در مورد آن بحث و بررسی صورت گرفت.

یکی از موارد مهم مطرح شده در این جلسه با توجه به شرایط بحرانی، کسب مجوز از ستاد ملی مبارزه با کرونا و همچنین مشخص شدن برگزاری قطعی مسابقات از سوی اتحادیه جهانی کشتی برای برنامه ریزی به جهت شروع تمرینات بود.

از دیگر موارد عنوان شده فرصت کم لحاظ شده تا شروع مسابقات جهانی و عدم امکان اجرای چرخه انتخابی بود و پیشنهاد شد که مبنای انتخاب کشتی گیران طبق ضوابط سال گذشته باشد.

همچنین با در نظر گرفتن اولویت حفظ سلامتی کشتی گیران به دلیل شیوع ویروس کرونا، در مورد شرایط برگزاری تمرینات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی نیز بحث و تبادل نظر شد.

بر این اساس برآیند نتایج این جلسه به صورت مکتوب جهت تصمیم گیری به رئیس فدراسیون کشتی ارائه خواهد شد تا با بررسی ها و تمهیدات لازم، نسبت به اتخاذ تصمیم نهایی اقدام شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار