کد خبر: 1009386
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب استان اصفهان :
دکترفهیمه امیری عنوان کرد: کیفیت آب شرب و بهداشت اصفهان کاملا مورد تایید مراکز بهداشتی است و انتقال ویروس کرونا از طریق سیستم آب و فاضلاب منتفی است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب استان اصفهان اظهار داشت: کیفیت آب شرب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان توسط ۲۱ باب آزمایشگاه میکروبی، ۴ باب آزمایشگاه شیمیایی و یک باب آزمایشگاه بیولوژیک و یک باب آزمایشگاه ریزآلاینده های معدنی به صورت شبانه روزی مورد پایش قرار می گیرد و این مرکز از لحاظ نیروی متخصص در کشور جز برترین ها است و ۶۰ نیروی متخصص در سطح استان در این بخش فعالیت دارند.

وی افزود: مطابق دستور العمل وزارت بهداشت در تمام استان میزان کلر ورودی به آب افزایش یافته است و میزان کلر ورودی به آب استان اصفهان 8/0 درصد تنظیم شده است، همچنین روزانه ۲ هزار کلرسنجی در سطح استان انجام می شود که رقم بسیار مطلوبی است.

امیری با بیان اینکه آب شرب دورترین نقاط استان اصفهان نیز مورد سنجش قرار می گیرد، تاکید کرد: یک آزمایشگاه سیار کنترل کیفیت آب این مناطق را بر عهده دارد. همچنین میزان فلزات معلق در آب شرب اصفهان به صورت روزانه مورد سنجش قرار می گیرد.

وی اذعان داشت: در بخش پالایش آب، وارد مباحث بیولوژیکی و دیگر مباحث تخصصی شده ایم و کیفیت تامین آب شرب در تمامی مراحل سنجیده و تحویل مشترکین می شود.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها