کد خبر: 1009384
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
شهردار اصفهان:
قدرت اله نوروزی گفت: هزینه کردن میلیاردها تومان در زیرزمین برای ساخت خط دو قطار شهری اصفهان، نشان از توجه مدیریت شهری به عدالت فضایی و توسعه متوازن دارد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،شهردار اصفهان با اشاره به روز شهرداری ها و دهیاری ها به همه تلاشگران در عرصه خدمت در دهیاری ها و شهرداری های کشور به ویژه اصفهان تبریک می گویم، اظهار کرد: اداره شهر در شرایط اقتصادی کنونی و چند برابر شدن قیمت تجهیزات و مصالح، کار سختی است اما با زحمات کارگران و مهندسان و حمایت مردم در مجموعه شهرداری به نقطه خوبی رسیده ایم که بخشی از آن دیروز از طریق تریبون نماز جمعه به اطلاع مردم رسید.  

وی ادامه داد: از لطف آیت اله طباطبائی نژاد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان نسبت به مجموعه خدمت گزاران مردم در شهرداری تشکر می کنم. 

شهردار اصفهان با بیان اینکه عدالت فضایی به عنوان یک رویکرد محوری مورد تاکید و توجه جدی ما در شهرداری است، تصریح کرد: پروژه های عمرانی که امسال افتتاح می شود و سرمایه گذاری سنگینی که روی پروژه های محرک توسعه در حال انجام است همه در راستای همین رویکرد عدالت فضایی است. شهرداری در دو، سه سال گذشته میلیاردها تومان را در مناطق مختلف سرمایه گذاری کرده تا این مناطق به عدالت در فضا و امکانات نزدیک تر شوند.

وی افزود: مناطق کمتربرخوردار، برخوردار از استعدادها و جوانان پرتلاش و مردم شریف است. خط دو مترو از دارک و زینبیه شروع شده، مترو، توسعه را به دارک و زینبیه و همه نقاط دیگر می برد، مترو می تواند جوانان این نقطه را به دانشگاه ها و نقاط مختلف شهر برای کار و تلاش جابجا و کسب و کارهای کوچک را در کنار خود فعال کند. 

وی ادامه داد: حلقه چهارم حفاظتی هم همین نقش را دارد و ورودی اصفهان را از شمال به جنوب و غرب به شرق وصل می کند؛ بسیاری به من می گفتند این پروژه را اجرا نکنید چراکه اگر امکان اجرایی داشت در سال های گذشته این اتفاق افتاده بود، این افراد می گفتند کارهایی را در مرکز شهر انجام دهید تا مردم بهتر ببینند، ما اگر اینگونه فکر کنیم هیچ وقت نوبت خدمت به مردم کمتربرخوردار نمی رسید و عدالت فضایی تحقق نمی یافت اما خرسندیم که تاثیر این اقدامات زیرساختی و عدالت عمرانی برای همه شهروندان مفید است و همه از آن سود خواهند برد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر