کد خبر: 1009358
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
معاون خرید ذوب آهن اصفهان:
محمدجعفر صالحی گفت: اکنون سنگ دانه بندی درشت دانه مصرف کوره بلند را معادل ۶۰ دلار به صورت تحویل معدن خریداری می کنیم و هیچگاه در پی ارزان خریدن سنگ آهن نبوده ایم.

 

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، معاون خرید ذوب آهن اصفهان در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما بیان داشت: آنچه که صادر می شود نیاز ذوب آهن اصفهان است و سنگ آهنی که به چین صادر می شود سنگ عیار بالاست که مصرف داخلی دارد.

 معاون حرید ذوب آهن اصفهان افزود: اکنون سنگ دانه بندی درشت دانه مصرف کوره بلند را معادل 60 دلار به صورت تحویل معدن خریداری می کنیم و هیچگاه در پی ارزان خریدن سنگ آهن نبوده ایم.

صالحی گفت: اکنون که در این برنامه گفتگو می کنیم یک کشتی از اسکله شماره 13 آماده صادرات 55 هزار تن سنگ آهن منطقه سنگان و بهترین نوع سنگ آهن کشور است.

 وی با بیان اینکه سنگ آهنی که عیار آن زیر 58 باشد قابل مصرف در کوره بلند نیست افزود: اکنون هیچ بدهی به هیچ معدن سنگ آهنی نداریم و کسانی که شایعه می کنند ذوب آهن سنگ آهن را ارزان می خرد کسانی هستند که تا کنون هیچ سنگی به ما نفروخته اند.

 معاون خرید ذوب آهن اصفهان گفت: در سال بیش از 1800 میلیارد تومان سنگ آهن می خریم اما اکنون 30 درصد ظرفیت ذوب آهن اصفهان خالی است و موجودی سنگ آهن کارخانه نیاز چهار پنج روز ما را پاسخ می دهد.

 صالحی افزود: سنگ معدن با عیار 60 تا 61 را در معدن 10 تا 10 و هفت دهم درصد قیمت شمش خریداری می کنیم.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار