کد خبر: 1009210
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: ولایت فقیه و اطاعت از رهبری معیار حق و باطل است.

به گزارش جوان به نقل از روابط عمومی سپاه استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در صبحگاه نیروهای ستاد فرماندهی سپاه استان چهارمحال و بختیاری با تبریک میلاد حضرت امام رضا علیه السلام و دهه کرامت به تبیین شاخصه های مؤمنین از منظر امام هشتم پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر افزود: حضرت امام رضا علیه السلام سه خصلت مؤمن را بیان فرموده اند که یکی از آن خدا، دیگری از پیامبر عظم الشأن و سومی از امام معصوم علیهم السلام برگرفته شده است.

وی ادامه داد: اولین خصلت مؤمن از منظر امام رضا علیه السلام که از آن خداوند تبارک و تعالی است، سنت حفظ اسرار و فاش نکردن رازهای خود نزد دیگران حتی نزدیکان فرد است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به اهمیت حفظ اسرار در سازمان و خانواده، دومین خصلت مؤمنین را نرمخویی و مدارا با مردم و رفتار اسلامی با دیگران برشمرد.

وی، خاطرنشان کرد:پیامبر عظیم الشأن اسلام و  امامان معصوم علیه السلام تابلویی از اخلاق اسلامی هستند و حتی با سنگ دل ترین دشمنان نیز چنان با اخلاق اسلامی رفتار می کردند، که آنها را تحت تأثیر قرار می دادند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، حضرت ایوب نبی و حضرت زینب کبری سلام الله علیها را دو اسوه صبر و استقامت دانست و تصریح کرد: برجسته ترین وجه زندگی ائمه معصوم و اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام صبر در مصیبت ها، شدائد و سختی ها، امراض دنیا و عبور از گردنه های سخت که برای انسان های عادی مقدور نبوده است، می باشد.

کارشناس مسایل دینی و سیاسی گفت: اهلبیت ما نمونه بارز صبر بودند، یکی از مظلومیت های حضرت علی علیه السلام تحمل تخریب و تخطئه های دیگران بود که مقابل اسلام ناب ایستادگی کردند و امامین انقلاب نیز اینگونه اند.

وی افزود: در دنیای اسلام همواره برخی از داخلی ها همراه با دشمنان بر علیه نیروهای اصیل اسلام صف آرایی کرده و می کنند و روزی حضرت امام خمینی (ره) را در حوزه علمیه به جرم تدریس فلسفه کافر معرفی می کردند و امروز نیز برخی به جای پاسخگویی با نامه نگاری، کم کاری های خود و اطرافیانشان را به پای ولایت فقیه می نویسند و گناه خود را گردن رهبری می اندازند که به اعتراف دوست و دشمن توانسته به خوبی کشتی انقلاب را در اقیانوس پرتلاطم این دنیا هدایت کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، تصریح کرد: کسانی که در جریانات سیاسی و 41 سال گذشته به دستاوردهای انقلاب لطمه زده اند، امروز به جای پاسخگویی بازخواست می کنند و گاهی گفته می شود، آتش تهیه ای برای فتنه های بعدی فراهم می سازند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، گفت: مشکل کشور ما آمریکا نیست، که امنیتش در خلیج فارس به خطر افتاده و نیروهایش مقابل سربازان ولایی انقلاب زانو زده اند. مشکل کشور ما اتحادیه اروپا و کشورهای غربی نیست؛ بلکه مشکل کشور این تفکر است که دل در گرو بیگانگان و بستن با کدخدا دارد، در حالی که خود آنها در انبوهی از مشکلات غوطه ورند.

وی افزود: مشکل اصلی این است که برخی گوش شنوایی برای راهنمایی های رهبر معظم انقلاب ندارند که می فرمایند؛ زیاده خواهی دشمنان حدیقف ندارد؛ مگر آنکه از اسلام و اصول خود دست برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، با بیان اینکه حضرت علی علیه السلام نیز از دست اینگونه افراد بسیار ضربه خوردند، اظهار کرد: مشکل کشور ما در عدم اطاعت از امام و رهبری  و ولایت فقیه است، همان ولایتی که حضرت امام خمینی(ره) آن را در امتداد ولایت انبیاء و ائمه معصوم علیهم السلام عنوان کردند.

وی، گفت: ولایت فقیه و اطاعت از رهبری معیار حق و باطل است. کسی که از رهبری اطاعت نکند، اگر ولی عصر (عج) و پیامبرو حضرت علی علیه السلام هم بیایند، از آن بزرگواران اطاعت نخواهد کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به نامه نگاری یکی از سیاسیون به رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره مشکلات اقتصادی کشور، گفت: این آقایی که مشکلات کشور را گردن امام  خامنه ای می اندازد، به زبان خود اعتراف کرده که من حتی در زمان امام(ره) به اصل ولایت فقیه اعتقاد نداشتم و در زمان آن پیر و مراد امت، جرأت اظهار نظر نداشتم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، در تشریح بصیرت پاسداری اظهار کرد: بصیرت پاسداری به معنای فهم ادبیات دشمن و تشخیص صراط حق است.

این مقام مسئول در جمع فرماندهان و رزمندگان ستاد فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: امروز باردیگر عهد و پیمان می بندیم که تا نفس و جان در بدن داریم در رکاب رهبر معظم انقلاب اسلامی برای حفظ آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی در میدان باشیم و با جانفشانی ان شاءالله تا تحویل پرچم انقلاب توسط معظم له به دست حضرت ولی عصر ارواحناه فداه از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر