کد خبر: 1008686
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
در آستانه ولادت امام رضا (ع) صورت گرفت؛
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد عنوان کرد: به مناسبت میلاد حضرت علی‌بن موسی الرضا(ع) زیباسازی ویژه‌ای به وسیله المان ‌های شمسه و یا امام رضا (ع) در سطح شهر مشهد انجام شده است.

علیرضا صحراگرد ضمن تبریک دهه کرامت و فرا رسیدن ولادت امام رضا(ع)اظهار کرد: به همت نیروهای پرتلاش خدمات شهری و به منظور زیباسازی منظر شهری مشهد در آستانه فرا رسیدن ولادت امام رضا(ع)، ۳۴ المان شمسه با تزیین سه هزار و 500 متر طول چراغ ریسه سوزنی و ۶ مورد المان تبریک عید آذین بندی شده با گل شاخه بریده، در سطح شهر مشهد اکران شده است.
وی با اشاره به اینکه این المان ها کمتر از ۲۴ ساعت در تمامی سطح شهر نصب و اکران شده است، افزود: المان های اکران شده در میادین شهدا، سعدی، تختی، شریعتی، فلسطین، جانباز، توحید، ۱۷ شهریور، آزادی، الندشت، بسیج، بیت المقدس، خیابان احمدآباد، تقاطع خیابان سجاد -آزادی، تقاطع خیابان مفتح و ابوریحان، بازار فردوسی، بولوار مصلی ، بولوار حر، بولوار وکیل آباد، خیابان مدرس و چهارراه مخابرات قرار دارد.
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد بیان کرد: همچنین ۵۶ المان با عنوان یا امام رضا(ع) در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی نصب و جانمایی شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار