کد خبر: 1008646
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳
نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس با انتقاد از احداث سومین بیمارستان تامین اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی در تبریز گفت: بخش اعظم بیماران و مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌های تامین اجتماعی، شهرستانی‌ ها هستند.

علی علیزاده امروز  در جلسه هم‌اندیشی نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی در مجلس شورای اسلامی با سازمان‌ها و نهادهای حوزه کار و امور اجتماعی استان  تأمین اجتماعی را نبض جامعه خواند و  اظهار  کرد: اگر وضعیت تأمین اجتماعی مرتب و منظم باشد شرایط رفاهی خوبی  بر مردم حاکم می‌شود.

وی با بیان اینکه ما باید بر همین اساس به‌دنبال شرایط معیشتی بهتری برای بازنشستگان باشیم، یادآور شد: باید منافع سازمان تأمین اجتماعی در منفعت شرکای اجتماعی آن تبلور یابد و پارامترهای موجود در قوانین و راستای ارتقای معیشت بیمه‌‌شدگان و بازنشستگان تدوین گردد.

علیزاده با انتقاد از احداث سومین بیمارستان تامین اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی در تبریز گفت: بخش اعظم بیماران و مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌های تامین اجتماعی، شهرستانی‌ ها هستند و چرا نباید یکی از بیمارستان‌های تامین اجتماعی در شمال یا جنوب استان که جمعیت بالایی را در خود جای داده، احداث شود؟

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر