کد خبر: 1008502
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
فرمانده انتظامی استان اصفهان:
رئیس کل دادگستری استان، تلاش های نیروی انتظامی در برقراری امنیت را ضامن تامین عدالت اجتماعی عنوان کرد و حمایت قاطع از این نیرو را وظیفه دستگاه قضائی دانست .

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از پایگاه خبری پلیس، "محمد رضا حبیبی" ، در جلسه مشترک با فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: لازم می دانم از همه نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی که شبانه روز برای عزت و اقتدار ایران اسلامی تلاش می کنند تقدیر و تشکر شایسته داشته باشم.

وی افزود: دشمن از اول انقلاب تا کنون توطئه ها و دسیسه های زیادی را بر علیه نظام ما بکار بسته که اگر سایه ولایت و همچنین همدلی و هم پوشانی بین دستگاه ها و نهادهای انقلابی نبود هر یک از آنها ممکن بود در زندگی مردم و اقتدار نظام اخلال ایجاد کند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان ، به نقش نیروی انتظامی در برقراری امنیت جامعه اشاره و تلاش های این نیرو را ضامن تامین عدالت اجتماعی دانست و اظهار داشت: دستگاه قضائی وظیفه خود می داند از نیروی انتظامی خدوم و زحمت کش نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت قاطع نماید.

اجرای طرح برخورد با حاملان سلاح سرد در اصفهان

سردار" محمدرضا میرحیدری" نیز در این جلسه  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید "بهشتی" و شهدای دستگاه قضائی گفت: فرماندهی انتظامی استان اصفهان آمادگی دارد تا در کنار دستگاه هایی که الحمد الله همه در سایه سار ولایت خدمت می کنند، در جهت ارتقای امنیت استان و حتی فراتر از آن در راستای اقتدار ملی نقش خود را ایفا کرده و رسالتش را با قوت دنبال کند.

وی با بیان اینکه پلیس و دستگاه قضائی هر دو مکمل هم هستند اظهار داشت: بحمد الله تعامل و ارتباط تنگاتنگ و صمیمانه ای که بین پلیس و دستگاه قضائی وجود دارد باعث تسهیل در ارائه خدمت رسانی به مردم و ایجاد ترس و وحشت بیشتر در بین مجرمان و خلافکاران شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، تشدید برخورد با تحرک اراذل و اوباش، قاچاق کالا، مواد مخدر و سلاح و مبارزه با سارقان به ویژه سارقان به عُنف را در اولویت اول دوره جدید این فرماندهی برشمرد و تصریح کرد: در این خصوص تیم های ویژه ای را تشکیل داده ایم که با نظارت و هماهنگی دستگاه قضائی کار خود را شروع کردند و امیدواریم نتایج خوب این اقدامات را به زودی شاهد باشیم و قطعاً با برخورد قاطعانه ای که دستگاه قضائی با این مجرمان صورت خواهد داد دیگر جرأت تکرار اعمال مجرمانه را نخواهد داشت.

سردار میرحیدری همچنین از اجرای طرح برخورد با حاملان سلاح سرد در اصفهان خبر داد و گفت: عده ای که غالباً هم به صورت موتورسوار هستند با حمل سلاح سرد برای مردم ترس و وحشت ایجاد می کنند که در این خصوص نیز گشت هایی ویژه را طراحی کردیم و شناسایی و دستگیری هوشمندانه این افراد در دستور کار جدی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفته است.

انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم در شرایط سختی که پیش رو داریم، دین خود را نسبت به نظام و انقلاب و شهدای عزیز ادا کنیم و سربازی خوبی برای ولایت و خدمتگزاری برای مردم شریف ایران باشیم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار