کد خبر: 1008451
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خبر داد:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی؛ گفت: ۹ درصد اشتغال کل شهرک‌های صنعتی کشور در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی قرار دارد.

مسعود مهدی زاده مقدم در بازدید از شهرک صنعتی چناران، اظهار کرد: در 40 شهرک و ناحیه صنعتی به متقاضیان زمین واگذار شده و هم اکنون 2 هزار و 682 واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اشتغال ایجاده شده برای 2 هزار 121 نفر در سال گذشته، افزود: هم اکنون افزون بر 77 هزار نفر در شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی مشغول به کار هستند که 9 درصد اشتغال کل شهرک‌های صنعتی کشور در این استان ایجاد شده است.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: وجود ظرفیت های بی نظیر استان و نیز مراکز تحقیق و توسعه دانشگاهی و واحدهای صنعتی و همچنین فناوری های نوین شرکت های دانش بنیان استان فرصت های بزرگی است که برای اشتغال بیشتر باید استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه نگاه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به اشتغال بیشتر در مناطق کمتر توسعه یافته است، تأکید کرد: مزایا و مشوق های مناسب برای توسعه این مناطق به خصوص برای اشتغال مولد پیش بینی شده تا سرمایه گذاران و متقاضیان این مناطق بهره برداری کنند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شركت شهرک‌های صنعتي استان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: صنایع کوچک و متوسط سبب پویایی صنعت، ایجاد اشتغال مولد و رشد اقتصادی شدند و نیز ارزش افزوده صنعتی مناسبی برای صنعتگران و سرمایه گذاران به وجود آورده اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار