کد خبر: 1008395
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
مهندس فرهاد معارفی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پروژه‌های عمرانی موسسه پیام شامل احداث استخر آب درمانی، بازسازی جکوزی مجموعه آبی، عملیات عمرانی در رستوران شماره یک پیام بازدید کرد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: معاون توسعه وزیر ارتباطات در این بازدید اقدامات صورت پذیرفته در راستای ارتقا امکانات را بسیار مطلوب ارزیابی کرده و عنوان داشت: موسسه فرهنگی ورزشی و رفاهی پیام از تهدید کرونا در تعطیلی اماکن ورزشی بهترین استفاده را برده است و این زمان را به فرصتی جهت توسعه امکانات، بازسازی و بهسازی زیرساخت‌های موجود تبدیل نموده است.
معارفی طی این بازدید ابراز داشت: بسیار خرسندم از اینکه با درایت مدیران موسسه شاهد افزایش کیفیت ارائه خدمات خواهیم بود و امیدواریم با اقدامات اینچنینی علاوه بر نگهداشت مناسب، شاهد توسعه و پیشرفت امکانات و زیرساخت‌ها جهت افزایش رضایتمندی کارکنان، اعضا و مشتریان باشیم.
وی افزود: معاونت توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات در حوزه‌های مختلف برنامه‌های مدونی را جهت توسعه خدمات به وزیر محترم تقدیم نموده و با نظر مساعد ایشان اقدام در این حوزه‌ها تصویب گردیده است که امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۰ شاهد تحقق آن‌ها باشیم، در همین راستا در حوزه امور رفاهی که تحت مدیریت مهندس خباز می‌باشد سعی برآن داشته ایم فعالیت‌ها و اقدامات شایسته‌ای را برای رضایت کارکنان و بازنشستگان محترم فراهم نماییم که امیدواریم با پایان شیوع ویروس کرونا محدودیت‌های موجود در بهره مندی ایشان پایان یابد.
مهندس معارفی با اشاره به کاهش درآمد‌های موسسه پیام که ناشی از تعطیلات شیوع کروناست عنوان داشت: با دستور وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات پویش کمک به کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا در دستور کار وزارتخانه قرار گرفته است که در همین راستا قطعا حمایت همه جانبه‌ی خود را در تامین هزینه‌های موسسه پیام دریغ نخواهیم کرد و به سازمان‌های تابعه بهره بردار از خدمات موسسه پیام ابلاغ کرده ایم؛ نسبت به پرداخت معوقات و بدهی‌های خود به این مجموعه و نگاه حمایتی در شرایط موجود اقدامات لازم را انجام دهند.
مهندس حمید عباسی عضو هیات مدیره و مدیرعامل موسسه پیام، دکتر فیضی رییس مرکز توسعه سرمایه انسانی و فناوری‌های مدیریتی، مهندس خباز مدیرکل امور اداری و پشتیبانی وزارت ارتباطات و جمعی از مدیران پیام در این بازدید ایشان را همراهی کردند.
مجموعه تفریحی ورزشی پیام در خیابان شریعتی یکی از زیبا‌ترین و مجهزترین مجموعه‌های ورزشی است که خدمات زیادی را به خانواده وزارت ارتباطات و سایر شهروندان ارائه میدهد.
قرار گرفتن در مرکز شهر و در یکی از بهترین و قابل دسترس‌ترین مناطق شهری، امکانات خوب، قدمت، مدیریت دلسوزانه و کار آمد از باشگاه پیام یک مجموعه کامل ساخته که هم ورزش قهرمانی در ان جریان دارد و هم ورزش همگانی و تفریحی.
کار در باشگاه پیام به گونه ایی است که اگر یک خانواده شامل زن و شوهر و فرزند بخواهند در یک زمان با هم به ورزش بپردازند این امکان به ان‌ها داده می‌شود که از این فرصت بهترین استفاده را ببرند.
از زمانیکه مهندس حمید عباسی مدیریت این مجموعه بزرگ را بر عهده گرفته شاهد توسعه روز افزون و تجهیز آن هستیم به گونه‌ای که در تمانم طول شبانه روز فعالیت و ورزش و تفریح در آن وجود دارد ضمن انکه در دهه ۵۰ و ۶۰ باشگاه پیام دارای یک تیم فوتبال خوب در باشگاه‌های تهران بود که با بزرگان آن روز یعنی استقلال و پرسپولیس و شاهین و اکباتان و راه آهن داشت.
هر چند هزینه‌های بالا باعث شده الان از تیم داری در حد حرفه ایی خود داری کنند، اما پیام در عرصه سازندگی و رده‌های پایه فوتبال بسیار خوب کار می‌کند و یکی از سازنده‌ترین باشگاه‌ها در رده‌های پایه است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار