کد خبر: 1008384
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با بستۀ ویژۀ دهۀ کرامت، هر روز از یک خدمت بزرگ رونمایی می‌کند.

رئیس ادارۀ ترویج و ارتباطات فرهنگی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی اعلام کرد: هم‌زمان با دهۀ کرامت و در روزهای آتی، ایستگاه مطالعه نسخه‏های خطی دیجیتال رونمایی خواهد شد.

محمدجواد قوی افزود: رونمایی از فاز آزمایشی بازدید مجازی موزه قرآن و هدایای مقام معظم رهبری؛ رونمایی از پنج ایستگاه مطالعه دیجیتال در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع رسانی؛ رونمایی از پایگاه موضوعی کریمۀ اهل بیت حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها در کتابخانۀ دیجیتال؛ رونمایی از پایگاه آرشیو دیجیتال نشریات با محوریت مطبوعات آستان قدس رضوی؛ رونمایی از کتاب «کیمیا» با موضوع شیمی، فیزیک و...؛ رونمایی از ضریح‌پوش مرقد حضرت رضا(ع) و تمبر سه‌شنبه‌های علمی‌فرهنگی از دیگر ویژه‌برنامه‌های رونمایی در روزهای پیشِ‌رو است.

وی از افتتاح نمایشگاه نسخه‌های خطی، اسناد و عکس‌های تاریخی موجود در گنجینۀ رضوی با محوریت امام‌رضا علیه‌السلام در موزه قرآن و هدایای مقام معظم رهبری در 8صبح یکشنبه هشتم تیرماه خبر داد.

قوی در ادامه، برگزاری مسابقه روزانۀ پیامکی «مهر هشتم» (هر روز یک سئوال و یک هدیه) را از دیگر برنامه‌های دهۀ کرامت عنوان کرد و اظهار داشت: این مسابقه ویژۀ اعضای کتابخانه‌های آستان قدس رضوی است و سؤالات آن هرروز از طریق سایت سازمان به نشانی library.razavi.ir و اطلاع‌رسانی‌های محیطی در کتابخانه‌های رضوی اعلام می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار