کد خبر: 1008350
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز از برگزاری مسابقه ایده پردازی خلاقانه در خصوص کاربری داخلی موزه شهــــدای ۲۷ دی این دانشگاه خبر داد.

سجاد توحیدی اظهار داشت: مسابقه ایده پردازی خلاقانه در خصوص کاربری داخلی موزه شهــــدای 27 دی دانشگاه تبریز با بهره‌گیری از آثار ارزشمند اساتید، دانشجویان، هنرمندان و سایر علاقه مندان برگزار می شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه دانشگاه تبریز به منظور ارج نهادن به مقام والای شهدای دانشجوی 27 دی 1365 این دانشگاه در نظر دارد از طریق فراخوان نسبت به برگزاری مسابقه ایده پردازی خلاقانه در خصوص کاربری فضای داخلی موزه و با بهره‌گیری از آثار ارزشمند اساتید، دانشجویان، هنرمندان و سایر علاقه مندان اقدام نماید، یادآور شد: با برگزاری این مسابقه به این ترتیب، مفاهیم والایی نظیر ایثار، جهاد، شهادت، امید، خودباوری و اعتمادی ملی در قالب ایده های کاربردی ماندگار فرا روی نسل جدید و ادامه دهندگان راه انقلاب قرار خواهد گرفت.

به گفته وی علاقمندان برای شرکت در این جشنواره تا 29 مردادماه سال جاری فرصت دارند، طرح ها و ایده‌های پیشنهادی خود را در قالب متـن، عکـس، فیلـم، نقشـه یا تصـاویر سـه بعدی، فیلم کوتاه و ... به دبیرخانه این مسابقه ارسال نمایند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز اضافه کرد: اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های سراسر کشور مجاز به شرکت در مسابقه هستند و شرکت در این مسابقه هم رایگان اعلام شده است.

وی تصریح کرد: نتایج مسابقه نیز 31 شهریورماه امسال  بعد از انجام مراحل داوری از طریق وب سایت دانشگاه تبریز به اطلاع عموم خواهد رسید و از این رو علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ارسال آثار می توانند به نشانی اینترنتی https://cultural.tabrizu.ac.ir/fa مراجعه نمایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر