کد خبر: 1008263
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
تیم فوتبال استقلال به علت آمار بالای مصدوم و محروم با کمبود نفرات مواجه است و این مساله کار آبی‌پوشان را برای ادامه رقابت‌های سخت کرده است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: تیم فوتبال استقلال این روزها شرایط خوبی ندارد و به علت‌های مختلف با کمبود بازیکن روبه‌رو شده است. آبی‌پوشان پایتخت قبل انجام بازی معوقه خود برابر فولاد بازیکنان مصدوم زیادی داشتند و بعد از اتفاقات این بازی، کمبود بازیکنان این تیم افزایش پیدا کرده است.

در حال حاضر رضا آذری، مرتضی تبریزی و ارسلان مطهری مصدومان قطعی تیم استقلال هستند و تا مدتی نمی‌توانند تیم‌شان را همراهی کنند. محسن کریمی و داریوش شجاعیان نیز هنوز وضعیت آماده‌ای ندارند و قادر به حضور ۹۰ دقیقه‌ای در مستطیل سبز نیستند. هم‌چنین فرشید اسماعیلی نیز وضعیت مبهمی دارد و کادر پزشکی در تلاش است تا بتواند این بازیکن را هر چه سریع‌تر به میادین بازگرداند.

وضعیت استقلال پس از بازی برابر فولاد بدتر هم شد. آبی‌پوشان مقابل فولاد ارسلان مطهری را به علت مصدومیت از دست دادند و عارف غلامی و علی کریمی نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیم‌شان نخواهند بود. هم‌چنین فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال هم برای بازی مقابل سایپا هم محروم است و نمی‌تواند از کنار خط تیمش را هدایت کند.

در اوج شرایط نابسمان استقلال شیخ دیاباته، بازیکن اهل مالی این تیم نیز به دلیل در پیش بودن به دنیا آمدن فرزندش به فرانسه رفته است و تا چهارشنبه به ایران برنمی‌گردد.

مجموع این اتفاقات موجب شده است، استقلال پیش از بازی برابر سایپا در نابسمان‌ترین حالت ممکن قرار بگیرد و با کمبود نفرات و نبود سرمربی کار بسیار سختی مقابل شاگردان ابراهیم صادقی دارد و باید دید استقلال با این وضعیت نامطلوب چه برنامه‌ای برای آینده خود در نظر می‌گیرد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار