کد خبر: 1008114
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان :
علیرضا قاری قرآن خبر داد: با پیگیری‌های انجام شده، تامین‌اعتبار لازم به منظور اجرای پروژه های محرک توسعه در شهرهای استان انجام پذیرفت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به  نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: در راستای سند ملی راهبردیِ "احیا، بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری"، پس از برگزاری جلسات ستاد بازآفرینی شهری در کلیه شهرستان‌های استان، پروژه‌های محرک توسعه در شهرهای اصفهان، کاشان، خمینی شهر، آران‌وبیدگل، بافران، سمیرم، خوانسار، شهرضا، نجف‌آباد، نایین و نطنز با اعتباری بالغ بر ۱۶۵ میلیارد ریال به تصویب رسید. و هم‌اکنون با ابلاغ توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران این مهم در دست اقدام قرار گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خاطر نشان کرد با انجام این پروژه‌ها ضمن برخورداری ساکنان این محلات از خدمات پروژه‌ها، گام مهمی در اجرای قانون پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی برداشته می‌شود.

وی با بیان اینکه بزودی بسته‌های تشویقی این اداره در راستای کمک به گروههای کم درآمد در جهت ساخت واحدهای مسکونی رونمایی می شود گفت: از کلیه کنشگران، فعالان و تسهیل‌گران دعوت می کنم نسبت به مشارکت فعال در احیای بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری اهتمام ورزند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار