کد خبر: 1008111
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان:
در یکصد و چهل و یکمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که با حضور استاندار اصفهان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، شهردار اصفهان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ، مدیرکل پست استان اصفهان، رییس شورای اسلامی شهر اصفهان، رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، قائم مقام صدا و سیمای مرکز اصفهان، معاونین و مشاورین مدیرکل آموزش و پرورش و روسای برخی از ادارات داخلی اداره کل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، در این جلسه گزارشی از اجرای طرح ملی اقدام مسکن ویژه فرهنگیان و نیز مصوبه جلسه قبلی شورا مبنی بر تجهیز مدارس استان به شیرهای آب پدالی ارائه گردید و مباحثی نظیر طرح توسعه مشارکت های مدرسه سازی تحت قالب طرح آجر به آجر، پروژه مهر ۹۹ و موضوع ثبت نام مدارس برای سال تحصیلی آینده، تفاهم نامه آموزش و پرورش با سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و نیز اداره کل پست استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

محسن گلابی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان: با توجه به تفاهم نامه ای که با اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان منعقد کردیم، نقشه های اجرایی مدارس در سازمان آتش‌نشانی مورد بررسی قرار می‌گیرد و تمام مدارس را مورد آموزش قرار می گیرند. ضمن اینکه اولیای دانش آموزان را به صورت رایگان آموزش می دهیم تا بتوانیم اقدامی تأثیرگذار در شهر انجام دهیم.

, سید محمد میرپور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان: تفاهم نامه‌ای با شهرداری اصفهان منعقد شده تا بتوانیم با کمک سازمان آتش نشانی کلاس هایی به منظور آموزش های ایمنی و امدادی دانش آموزان و فرهنگیان شهر اصفهان برگزار کنیم.

دراین نشست تفاهم نامه همکاری میان اداره کل آموزش و پرورش با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با حضور استاندار اصفهان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، شهردار اصفهان و مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایممنی شهرداری به امضا رسید.

بر اساس این تفاهم نامه، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام آمادگی نموده است تا زیرساخت ها و توانمندی های خود را به منظور ارتقاء سطح آگاهی دانش آموزان و خانواده ها در مباحث ایمنی، حوادث و سوانح در تعامل با آموزش و پرورش به کار گیرد.

شایان ذکر است ،آموزش ایمنی و امدادی دانش آموزان دوره های ابتدایی، متوسطه اول و دوم شهر اصفهان، تامین مربی و محتوای مورد نیاز دوره های آموزشی و همکاری در برگزاری دوره ها و مانورهای آموزشی سازمان آتش نشانی از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار