کد خبر: 1008088
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
شهردار مشهدمقدس:
شهردار مشهدمقدس گفت: با فرمانده سپاه امام رضا(ع) هماهنگ کرده ایم تا در امر نور افشانی شهر در شب میلاد امام رضا(ع) به شهرداری کمک کنند.

محمدرضا کلائی در نشست با شورای هیئات مذهبی مشهد اظهار کرد: برای هم اندیشی و گرفتن تصمیمات در راستای ایجاد شور و نشاط در شهر درخواست کردم تا نشستی با شورای هیئات مذهبی مشهد برگزار شود تا ضمن ارائه پیشنهادات، برنامه‌ریزی‌های لازم برای تقویت آذین بندی، فضا سازی شهری و محله آرایی جهت افزایش شور و نشاط در شهر به مناسبت دهه کرامت انجام پذیرد.

شهردار مشهد گفت: به نظرم کاری که اکنون می شود انجام داد تشدید فعالیت‌هایمان است، از جمله آذین‌بندی و اکران‌های شهری که از همکارانم خواسته‌ام این اقدامات در شهر به ویژه 25 نقطه مشخص شده و همچنین محورهای اصلی از جمله خیابان های پیرامونی حرم مطهرحضرت رضا(ع) پررنگ‌تر شود.

کلائی بیان کرد: همچنین به دنبال این هستیم تا پوسترهایی با مضامین مختلف مرتبط با دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) تهیه کنیم تا پشت شیشه مغازه ها و خودروها چسبانده شود، لذا از هیئات مذهبی نیز درخواست می کنم در پخش و توزیع پوستر و آذین بندی محلات پای کار آمده و به شهرداری مشهد کمک کنند.

شهردار مشهدمقدس عنوان کرد: با سردار نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع) هماهنگ کرده ایم تا در امر نور افشانی شهر در شب میلاد امام رضا(ع) به شهرداری کمک کنند.

وی با اشاره به فرارسیدن دهه کرامت گفت: محدودیت های ناشی از کرونا با آذین بندی و فضا آرایی شهری دهه کرامت جبران خواهد شد.

کلائی گفت: این دهه بزرگترین افتخار ما مشهدی ها و مایه برکت وسرور و شادمانی ماست،اما امسال با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا فعالیت هایی که در شهر شورو و نشاط ایجاد می کند محدود یا حذف شده و ما نمی توانیم تجمعات را داشته باشیم وشاید امسال از این حیث در ایجاد شادی محروم هستیم.

وی تصریح کرد: اما این کمبود باید در فضا سازی شهری جبران شود و شهر مشهد مانند سالهای گذشته در آذین بندی و فضا آرایی شهری نمونه باشد لذا از معاونت فرهنگی می خواهم که این مسئله را مد نظر قرار دهند تا با جلب مشارکت مردم و جدیت در این مسئله روحیه نشاط را در مردم که مدت ها در قرنطینه بوده اند و از بسیاری از مراسمات که می توانسته در این دهه اتفاق بیفتد محروم هستند ایجاد کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار