کد خبر: 1008058
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
مسوول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان‌شرقی از وزش باد گاهی تا شدید و گرد و خاک و در برخی نواحی رگبار باران و رعد و برق از بعد از ظهر و شب پنجشنبه 5 تیرماه تا اواخر روز دوشنبه 9 تیرماه در استان خبر داد.

افشین ابراهیمی  اظهار داشت: نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان می‌دهد، وزش باد کلیه نواحی استان و رگبار باران و رعد و برق نواحی شمالی و شرقی استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی با اشاره به وزش باد گاهی تا شدید افزود: احتمال سقوط اشیاء، تابلوهای تبلیغاتی و شکستن شاخه‌های درختان، احتمال آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع دور از انتظار نبوده و توصیه می‌شود، تردد در حاشیه ساختمان‌های نیمه‌کاره، درختان بلند و حضور در ارتفاعات اجتناب کنند.

ابراهیمی ادامه داد: با توجه به رگبار باران و رعد و برق، در برخی نواحی احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، بالا آمدن آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها فصلی پیش‌بینی و توصیه می‌شود از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها اجتناب شود.

مسوول روابط عمومی هواشناسی استان خاطرنشان کرد: در 24 ساعته گذشته جلفا با 36 درجه سانتی‌گراد گرمترین و ورزقان با 8 درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین شهر استان به ثبت رسیده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر