کد خبر: 1008004
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا‌:
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا از همکاری بیش از ۵۰۰۰ پیمانکار با این قرارگاه خبر داد و گفت: ساماندهی رودخانه‌های رشت در اولویت قرار گرفت.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش تسنیم، سعید محمد در مراسم آغاز همکاری مشترک شورای اسلامی شهر رشت و شهرداری این شهر با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با اشاره به اینکه فعالیت‌های این قرارگاه باعث افزایش روحیه خودباوری در کشور شده است، اظهار داشت: هر کار سختی توسط نیرو‌های جوان و بومی در کشور قابل انجام است و در هیچ حوزه‌ای نیاز به کمک شرکت‌های خارجی نداریم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با بیان اینکه این قرارگاه در بخش‌های مختلف صنعت و نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع دریایی و کشتی‌سازی، فعالیت‌ها و پروژه‌های پیچیده شهری و نیروگاهی و سدسازی را به اجرا رسانده و پروژه‌های بزرگی را اجرا کرده است، گفت: بسیاری از پروژه‌هایی که امروز تسهیل‌کننده امور زندگی مردم تهران است توسط این قرارگاه اجرا شد.

محمد با اشاره به پروژه‌هایی که قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در تهران اجرایی کرد، بیان داشت: پروژه پل طبیعت، خط هفت متروی تهران، متروی شهری هشتگرد و متروی فرودگاه حضرت امام (ره) در تهران، پروژه تونل آرش به اسفندیار و پروژه زیرگذر استادمعین پروژه انتقال آب به تهران، سامانه‌های انتقال آب و پروژه‌هایی که مردم تهران را از لحاظ آب شرب نجات می‌دهد، از پروژه‌های اجراشده این قرارگاه است.

وی علت اصلی خوش‌نامی این قرارگاه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیا یک مجموعه رسالت‌محور است و اگر کسی به قرارگاه بگوید «پیمانکار ما باش» این را نمی‌پذیریم، زیرا برای رفاه عموم مردم فعالیت می‌کنیم و یک شبکه وسیعی ایجاد کردیم و بیش از ۵ هزار پیمانکار با قرارگاه در کشور کار می‌کنند و ظرفیت‌سازی برای بخش خصوصی هم ایجاد کردیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با بیان اینکه استان گیلان سرشار از ظرفیت‌ها است و در بخش گردشگری دارای ظرفیت ویژه بوده و بارندگی‌های این استان آرزوی مردم دیگر استان‌ها است خاطرنشان کرد: استان گیلان در دامپروری و سایر حوزه‌ها نیز ظرفیت ویژه دارد و به‌گفته برخی مسئولان مشکلات گیلان پشت سرسبزی آن مخفی شده است.

محمد با تأکید بر اینکه «منابع در کشورمان بسیار است، اما این موضوع که منابع باید اولویت‌بندی و در جای خودش استفاده شوند همواره مطرح می‌شود» عنوان کرد: در استان گیلان نیز اقداماتی از جمله حضور در پروژه راه‌آهن رشت به آستارا را که با حضور رئیس‌جمهور تفاهم‌نامه آن امضا شد انجام دادیم و در همین حوزه راه‌آهن در بخش دیگر بدون قرارداد در دو نقطه کارگاه‌های خود را تجهیز کردیم که با انعقاد قرارداد پروژه تسریع می‌شود. وی پروژه پل‌رود شهرستان رودسر را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: این پروژه ۷۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بیش از ۸۰ میلیارد تومان مطالبات قرارگاه است و قول دادیم که تا پایان امسال پروژه را تکمیل کنیم و نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه هم قول تأمین اعتبار داد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه «در پروژه‌های شهری براساس دعوتی که دوستان از ما داشتند و با هر سلیقه و گرایشی که برای رفع مشکلات استان دغدغه دارند همکاری می‌کنیم» اضافه کرد: هدف ما این است که مشکلات شهر رشت را حل کنیم و ابتدا باید بحث رودخانه‌ها را ساماندهی کنیم و همین‌طور پل‌سازی در شهر رشت را، که با تکمیل نقشه‌ها وارد فاز عملیاتی می‌شوند.

محمد راجع به پروژه‌های بیمارستانی در رشت ابراز کرد: قرار شد بیمارستان‌هایی که کار‌های مقدماتی آن انجام شده از‌جمله سایت لاکان رشت را تکمیل کنیم و پروژه‌هایی را هم در بیمارستان پورسینا و رازی رشت کلید بزنیم؛ علت اصلی موفقیت پروژه‌های قرارگاه در واقع همدلی مسئولان در استان‌ها بوده است و بسیاری از پروژه‌هایمان تابلوی ثبت زمان داشت و روزانه پاسخگو بودیم و این همدلی را در رشت هم دیدم که ما را به هدف می‌رساند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با بیان اینکه یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای رودخانه‌های شهر رشت در نظر گرفته شده است عنوان داشت: با توجه به افزایش قیمت ارز و مواد و مصالح و هزینه نیروی انسانی باید برای تأمین منابع مالی فکر اساسی شود، چون مردم انتظار دارند که اثر این کار جهادی را در سطح شهر ببینند و از تمام ظرفیت خودمان استفاده می‌کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار