کد خبر: 1007819
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
وزیر کشور تاکید کرد افزایش قیمت بنزین مصوبه سران قوا بوده و در شورای عالی امنیت ملی و دولت مطرح شده بود.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: عبدالرضا رحمانی فضلی در جریان جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی و بررسی مسائل امنیتی در کشور بیان کرد: وزارت کشور وزارتخانه گسترده‌ای بوده و ماموریت‌های مختلفی برعهده دارد. بنده از همین‌جا اعلام آمادگی می‌کنم که در هر زمینه‌ای که دوستان تشخیص دادند بنده در مجلس شورای اسلامی حاضر شده و به آنان توضیح دهم. در خصوص مسائل امنیتی نیز نمی‌توان همه مسائل را از پشت تریبون مطرح کرد. اگر لازم است جلسه غیرعلنی برگزار شده تا بنده به طور کامل قضیه را توضیح دهم. طرح برخی از مسائل پشت تریبون به این گونه صحیح نیست. بنده دیدم که یکی از دوستان یکی از استانداران را مورد خطاب قرار داد و به ایشان اتهاماتی را وارد کرد در حالی که ایشان اینجا نبوده و نمی‌توانند از خود دفاع کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر ما اصولگرا هستیم باید به اصول اخلاقی و رفتاری پایبند بوده و از آن‌ها تبعیت کنیم. صحبت‌هایی که دوستان در خصوص بحران داشتند حاکی از آن بود که از بحران هیچ اطلاعی ندارند. موضوع بنزین مصوبه سران قوا بود و در شورای عالی امنیت ملی و دولت مطرح شده بود و کل کشور آمادگی لازم برای اجرای آن را داشت، چرا که دقیقا یک سال در سه کمیته فنی، تبلیغاتی و انتظامی پیگیری شده بود.

وزیر کشور در ادامه تصریح کرد: بار‌ها اجرای این تصمیم به عقب افتاده بود تا تدابیر لازم اندیشیده شود. هیچ کس راضی نیست که یک قطره خون از دماغ کسی ریخته شود. بنده از همین جا از تمام نیرو‌های امنیتی و انتظامی که در صحنه بودند تشکر می‌کنم. دلیل آن اتفاقات نیز به دلایل خاصی باز می‌گردد که اینجا جای گفتن آن نیست. به راحتی نمی‌توان به افرادی که امنیت کشور را تامین می‌کنند اتهام زد.
منبع: ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
0
ایکاش از ایشان میپرسیدند چرا سالهاست دهیاران و بخشداران چشمانشان را در مناطق خوش آب و هوا به قصب زمینهای بدون سند و ساخت و ساز آنها بسته اندو دلیل آن ناشی از چه نیروئی میباشد؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار