کد خبر: 1007766
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی عنوان کرد:
مطابق مصوبات ابلاغی ۱۸۷ روستای واجد شرایط بهره مندی از گازطبیعی در شهرستان‌های چناران و بینالود وجود دارد که تاکنون ۱۵۷ روستا گازدار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی در دیدار با نماینده مردم چناران و بینالود در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در حال حاضر 23هزارو445 خانوار واجد شرایط در 157روستای دو شهرستان چناران و بینالود از گاز طبیعی به عنوان انرژی گرمایشی پایدار و مطمئن استفاده می کنند. 

حسن افتخاری دردیدار با حسین عباس زاده امامی ، مدیر عامل شرکت گاز استان برگزار شد، گفت: مطابق مصوبات ابلاغی 187 روستای واجد شرایط بهره مندی از گازطبیعی در شهرستانهای چناران و بینالود وجود دارد که تاکنون 157 روستا گازدار شده است.

وی افزود: از مجموع روستاهای واجد شرایط گفته شده، 147 روستا سهم چناران است که در حال حاضر 129 روستا با جمعیتی بالغ بر 13هزارو 335 خانوار گازدار هستند و عملیات اجرایی گازرسانی به 17روستای دیگر نیز در حال اجرا است و با اتصال این تعداد روستا شاهد ارتقای ضریب گاز شهرستان چناران به 99 و نیم درصد خواهیم بود.

افتخاری تصریح کرد: در شهرستان بینالود نیز 40 روستای واجد شرایط وجود دارد که هم اکنون 28 روستا با گستره جمعیتی 10هزارو 110 خانوار گازدار هستند و مراحل اجرایی گازرسانی به 12 روستای دیگر هم با جمعیت هزارو422خانوار در حال اجرا است و پیش بینی می شود با افتتاح و تکمیل این پروژه ها ضریب گاز بینالود به 100 درصد برسد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی اضافه کرد: در بخش شهری این حوزه انتخابیه هم چناران، گلبهار، طرقبه، شاندیز و گلمکان با جمعیت 40هزارو 278خانوار به صورت 100 درصد از شبکه گاز برخوردار هستند.

افتخاری در پایان تاکید کرد: توسعه گازرسانی در اقصی نقاط استان مدال افتخار کارکنان شرکت گاز است و امیدواریم با تعامل و همراهی مردم و مسئولان و حمایت های لازم شاهد تکمیل طرحهای در حال اجرا با سرعت بیشتر باشیم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار