کد خبر: 1007618
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
پیش‌فروش آپارتمان مسکن مهر برای ۹۰ شهروند تبریزی
فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری عامل کلاهبرداری ۱۰ میلیارد ریالی از ۹۰ شهروند تبریزی با ترفند پیش‌فروش آپارتمان در پروژه مسکن مهر خبر داد.

 حسین عبدی اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان تبریزی مبنی‌بر کلاهبرداری از آنها با پیش‌فروش آپارتمان، بررسی و پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی  قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات مال‌باختگان مشخص شد، فردی سودجو چند واحد آپارتمانی را در شهر تبریز همزمان به تعدادی از شهروندان پیش‌فروش و از آنها مبالغی را کلاهبرداری کرده است.

عبدی تصریح کرد: ماموران حین رسیدگی به پرونده متوجه شکایت‌های دیگری در این زمینه شدند که به‌دلیل حساسیت موضوع، ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با اشراف اطلاعاتی متهم را که سابقه کلاهبرداری نیز دارد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک اقدام ضربتی این فرد را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به افزایش تعداد شاکیان و ادامه تحقیقات از متهم برای کشف دیگر جرائم احتمالی از شهروندان خواست؛ در انجام معاملات وسوسه‌انگیز دقت و در تنظیم اسناد مسکن، خودرو و... ضمن استعلام از مبادی ذی‌ربط با کارشناسان با تجربه مشورت کنند، چراکه اعتماد نابه‌جا و طمع سرآغاز بسیاری از جرائم است.

به‌گفته عبدی، تاکنون مبلغ 10 میلیارد ریال کلاهبرداری با این شگرد از سوی متهم شناسایی و کشف شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر