کد خبر: 1007605
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان:
شیرین طغیانی با تاکید بر اینکه بسیاری از پروژه های عمرانی را می‌توان در یک فاصله زمانی کوتاه اجرا کرد تا باعث ایجاد فضاهای محرک توسعه در منطقه باشد، گفت: خوشبختانه مدیریت منطقه 10 به طور جدی این موضوعات را دنبال می کند.

.به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان در حاشیه برگزاری کمیته نظارتی در منطقه 10 شهرداری و بازدید از پروژه های عمرانی این منطقه، اظهار کرد: خوشبختانه منطقه 10 اجرای پروژه‎‌های خوبی را دنبال می کند، به طوری که سطح بارگزاری پروژه‌های عمرانی شهرداری و مشارکتی قابل توجه است.

وی با اشاره به بازدید از پروژه های پارکینگ مشارکتی در مجاورت بیمارستان عسکریه، خیابان‌سازی، بهینه‌سازی پیاده‌روهای سطح منطقه، فرهنگسرای محله حصه و یکی از پروژه‌های مشارکتی بین شهرداری و بخش خصوصی که یکی از طبقات آن برای هایپر مخصوص کارمندان و کارگران شهرداری در نظر گرفته شده است، افزود: در این منطقه مرمت تالار هنر که در نوع خود در شهر اصفهان بی نظیر است نیز مورد بازدید قرار گرفت و می‌توان گفت خوشبختانه پیشرفت و کیفیت پروژه‌ها قابل توجه و زمان‌بندی اجرای آنها رعایت شده است.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: باید از مدیر و کارکنان منطقه 10 شهرداری که در این شرایط اقتصادی سخت مباحث عمرانی و توسعه را در محدوده های برخوردار و کمتربرخودار دنبال کرده اند، تشکر و قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه بهسازی پارک‌های زیادی در منطقه 10 در دستورکار قرار گرفته که به بهبود شرایط منطقه کمک می‌کند، گفت: البته باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که در این منطقه وجود دارد، بیشتر استفاده شود.

طغیانی با تاکید بر اینکه بسیاری از پروژه‌های عمرانی را می‌توان در یک فاصله زمانی کوتاه اجرا کرد تا باعث ایجاد فضاهای محرک توسعه در منطقه باشد، گفت: خوشبختانه مدیریت منطقه 10 به طور جدی این موضوعات را دنبال می کند.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم دیگر اجرای طرح پیرایش شهری است که در این منطقه اجرا شده است، اظهار کرد: پیرایش شهری یکی از موضوعات پُرچالش است، شاید در دیدگاه اول آنچنان حائز اهمیت نباشد، اما در واقع همراه کردن مردم با اجرای این پروژه ها از موضوعاتی است که رفت و آمد زیادی را می طلبد.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با تقدیر از فعالیت مدیر و کارکنان منطقه 10 شهرداری به جهت اجرای برنامه‌ها و پروژه ها بر اساس برنامه مدون، گفت: امیدوارم به زودی شاهد افتتاح بسیاری از پروژه‌های این منطقه و برخورداری شهروندان از امکانات بهتر باشیم.

وی ادامه داد: مسئله دیگری که در این منطقه مهم است و مدیر منطقه به شدت دنبال می کند فعالیت‌های ناسازگار شهری است که در منطقه توسعه پیدا کرده، اما با ایجاد بازارهای ویژه تلاش برای خروج فعالیت ها از منطقه و ایجاد تجمع آنها در مکان مناسب دیگری در حال انجام است.

طغیانی افزود: دو ایستگاه مهم(ایستگاه لاله و شاهد) خط دو قطار شهری در محدوده منطقه 10 شهرداری وجود دارد که در حال احداث است و امیدواریم در زمان بندی مناسب شاهد بهره‌برداری از آنها باشیم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار