کد خبر: 1007423
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲
استاندار خراسان رضوی
استاندار خراسان رضوی گفت: زیبنده این استان نیست که در طرح کاداستر در رتبه‌های آخر جدول باشیم اگر مشکل این طرح حل نشود مردم گرفتار خواهندشد.

علیرضا رزم حسینی در نشست شورای اداری خراسان رضوی افزود: بسیاری از شرکت‌ها، پروژه‌های توسعه‌ای، مسکن و کشاورزی گرفتار طرح کاداستر هستند. خواهش ما از اداره کل ثبت اسناد و املاک این است که این طرح امسال تمام شود. همه باید روی این طرح که می‌تواند بخش مهمی از مشکلات را رفع کند متمرکز شویم.

وی با اشاره به حکم وزیر کشور در زمینه تشکیل ستاد ویژه تدابیر اقتصادی استان نیز ادامه داد: همه پذیرفته‌اند که نظام اداری ما با مشکلاتی روبروست که از جمله آنها تمرکزگرایی است. خراسان رضوی به عنوان طرح آزمایشی ستاد تدابیر ویژه اقتصادی را تشکیل داده تا تصمیمات محلی در این ستاد گرفته شود، این ستاد همچنین کار فرهنگی، اجتماعی و امنیتی انجام می‌دهد. این تصمیمات منجر به اتفاقات خوبی خواهد شد و هر هفته دو جلسه با مسوولان منتخب برگزار خواهد کرد.

استاندار خراسان رضوی گفت: در این ستاد، تصمیمات بزرگی در زمینه گره گشایی از مشکلات و طرح‌های بر زمین مانده اتخاذ خواهد شد. برای تعیین تکلیف طرح ثامن هم کار خواهیم کرد. در این ستاد تصمیمات با اجماع گرفته می‌شود.

وی با اشاره به ویروس کرونا در این استان نیز افزود: کروناهمچنان در کشور و دنیا وجود دارد. تاکنون با همراهی و مساعدت همه دستگاهها این بیماری مدیریت شد و شرایط قابل قبول پیدا کردیم. از آستان قدس رضوی و تولیت آن نیز به خاطر همکاری خیلی خوب تشکر می‌کنیم.

رزم حسینی ادامه داد: اماکن مذهبی، مساجد و نماز جمعه‌ها بهتر از هر جای دیگر و سایر اماکن دستورالعمل‌های مقابله با کرونا را رعایت کردند. دستورالعمل‌های بهداشتی را همچنان باید رعایت کرد و نباید از این ویروس غفلت نمود. ایران در حوزه آسیب‌های اجتماعی و بیماری‌های بعد از کرونا جایگاه به نسبت خوبی نسبت به دیگر کشورها دارد که بخشی از آن مربوط به مسائل مذهبی است.

وی با بیان اینکه شرایط ما در مقابله با کرونا قابل قبول است گفت: این موضوع نشانگر مراقبت همه مردم و مدیریت همه دستگاه‌هاست. دستگاه اجرایی که با مردم سر و کار دارند مراقبت‌ها را انجام دهند و نظارت کنند و تذکر دهند ممکن است اگر شرایط خوب نباشد در هفته‌های آینده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا شرایط سختگیرانه‌تری اعمال شود و ما هم مجبور به اجرا هستیم.

استاندار خراسان رضوی با تشکر از رسانه‌ها و مطبوعات استان افزود: اصحاب رسانه و مطبوعات و شبکه‌های مجازی و استانی همکاری خوبی در این زمینه داشته‌اند. باید حفظ آبروی مومن را در دستور کار خود قرار دهیم. شبکه‌های مجازی درست نشده است تا خدای نکرده آبروی کسی را ببریم. نباید باعث شویم مردم به نظام اسلامی بی اعتماد شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار