کد خبر: 1007347
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۴
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: روز گذشته سه حلقه مار در نقاط مختلف سطح شهر سنندج توسط آتش‌نشانان صید شد.

سهیل فضل وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج اظهار کرد: با شروع فصل گرما شاهد افزایش حضور مار در مناطق مسکونی هستیم.

وی گفت: مارها به دلیل خونسرد بودنشان در فصل گرما از لانه‌های خود بیرون آمده و به دلایل مختلف به مناطق مسکونی راه پیدا می‌کنند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج افزود: حضور شهروندان در طبیعت و باغ‌ها و اماکنی از قبیل آنها موجب می‌شود که معمولا مار به داخل خودرو راه یافته و از طریق خودرو به پارکینگ منازل و یا محیط کار راه پیدا کنند.

مردم در صورت رویت ماه با سامانه 125 تماس بگیرند

فضل وزیری گفت: مارها بسیار خطرناک بوده و در صورت احساس خطر اقدام به نیش زدند می‌کنند، بنابراین شهروندان در صورت رویت مار سریعاً محل را ترک نموده و ضمن اطلاع از طریق سامانه 125 از صید کردن آن جداً خودداری نمایید.

وی گفت: روز گذشته آتش‌نشانان این سازمان در پی تماس شهروندان نسبت به  صید سه حلقه مار در پارکینگی در ننله و همچنین باغ در مسیر جاده سنندج _ مریوان اقدام نمودند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج به شهروندان توصیه کرد: مردم از پارک کردن خودرو در دشت‌هایی که پوشش گیاهی زیادی دارند خودداری نموده و همچنین منازلی که پنجره‌های آن رو به زمین‌های خالی و پارک‌های جنگلی است را با حفاظ‌های مناسب مسدود نمایند.

انتهای پیام/82/2330

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر