کد خبر: 1007318
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
جانز هاپکینز:
طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز، در ۲۴ ساعت گذشته مجموع قربانیان ویروس کرونا در آمریکا از ۱۱۹ هزار نفر عبور کرد.
سرویس بین الملل  جوان آنلاین: طبق آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، مجموع قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۱۹ هزار و ۱۱۲ نفر افزایش یافت و شمار کلی مبتلایان به «کووید-۱۹» در این کشور به دو میلیون و ۲۲۱ هزار و ۷۹ نفر افزایش یافته است.

از طرف دیگر، پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا را دو میلیون و ۲۹۷ هزار و ۱۹۰ نفر و مجموع قربانیان آن را در این کشور، ۱۲۱ هزار و ۴۰۷ نفر گزارش کرده است. ایالت نیویورک با ۴۰۹ هزار و ۵۹۳ مورد ابتلا و ۳۱ هزار و ۱۵۹ مورد قربانی، همچنان کانون بیماری کرونا در آمریکا است.

طبق آمار دانشگاه جانز هاپکینز، تاکنون هشت میلیون و ۶۴۱ هزار و ۱۲۰ نفر از مردم سراسر جهان به کروناویروس آلوده شده‌اند و از آن میان ۴۵۹ هزار و ۴۸۶ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند. در مجموع، چهار میلیون و ۲۳۴ هزار و ۲۷۵ نفر از مبتلایان به کرونا در جهان نیز تاکنون از این ویروس ناشناخته رهایی یافته‌اند. آمریکا همچنان بیشترین آمار و ارقام مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس را در جهان دارد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار