کد خبر: 1007041
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی مطرح کرد:
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در باره انتخابات خانه مطبوعات بیان کرد :انتخابات مظهر تجلی اراده و رای مردم در تصمیم گیری ها و مشارکت در سرنوشت آنان است و در مردم سالاری دینی از مهمترین ارکان حاکمیت مردم بر سرنوشت شان برگزاری انتخابات در عرصه های مختلف و سطوح متنوع تصمیم سازی است .

افشین تحفه گر گفت :انتخابات خانه مطبوعات و رسانه ها در خطه خورشید می تواند  پاشنه آشیل  جهش تولید ،  تجلی خواست ، اراده اهالی قلم و اندیشه برای مشارکت هر چه بیشتر در برنامه ها ، رشد و توسعه عرصه رسانه‌ای در خراسان رضوی باشد.

معاون فرهنگی  و رسانه ای  اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی  خراسان رضوی اظهارکرد : انتخابات خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی در نخستین دوره پس از ابلاغ منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی موسوم به گام دوم  بدون تردید می‌تواند زمینه ساز تعالی و تحول و نیل به پیشرفت و بهبود فرآیندها در مسیر ظهور منجی عالم بشریت باشد.

معاون فرهنگی  و رسانه ای   اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی  خراسان رضوی  در پایان  از کلیه اعضا محترم اصلی خانه مطبوعات برای حضور حداکثری و شرکت در انتخابات مجمع سالانه هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات خراسان رضوی  دعوت به عمل  آورد .

وی خاطرنشان کرد :حضور درانتخابات نشان از دغدغه مندی اعضای خانه مطبوعات استان داشته وامیداست با شرکت بر تعداد اعضا پشتوانه ای محکم وغنی برای هیئت مدیره انتخابی ایجاد شود تا مطالبات بحص اصحاب زسانه پیگیری ومحقق شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار