کد خبر: 1006964
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
اولین و مجهزترین سالن اختصاصی ورزش‌های رزمی در مجموعه ورزشی کارگری شهید معتمدی بعد از این می‌تواند پایگاه مهم و بزرگی جهت کشف و شکوفایی استعداد‌های ورزش‌های رزمی باشد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: فدراسیون ورزش‌های رزمی در سال ۱۳۸۴ رسما تاسیس شد هرچند که ورزش‌های رزمی در ایران قدمتی به اندازه تاریخ ورزش دارد، اما بلحاظ شکل و محتوا، دارای یک فدراسیون مستقل نبود و هر رشته و سبکی به یک طرف کشیده می‌شد و برخی از سبک‌ها که در آمد آنچنانی نداشتند و مورد اقبال قرار نمی‌گرفتند سرگردان و حیران بین فدراسیون‌های مختلف می‌چرخیدند و دست آخر یا منحل می‌شدند ویا در فدراسیون ورزش‌های همگانی زیر مجموعه انجمنی بنام انمن ورزش‌های رزمی آرام و بی سر و صدا حرکت می‌کردند.
اما از سال ۸۴ تا به همین امروز که ۱۶ سال از آن می‌گذرد که فدراسیون رزمی تاسیس شدیک سالن اختصاصی ورزش‌های رزمی در ایران ندارد و به صورت اجاره نشینی هر ازگاهی در یک ورزشگاه تمرینات و مسابقات و آموزش خود را انجام می‌دهد.
اما سالن اختصاصی ورزش‌های رزمی در مجموعه ورزشی کهن و نوستالژیک کارگران شهید معتمدی با زیبایی و ظرافت تمام و با در نظر گرفتن تمام استاندارد‌ها آماده بهره برداری شده و قرار است پس از افتتاح به عنوان مرکز یا پایگاه ورزش‌های رزمی برای کارگران و برای ورزشکاران کشورمان مورد استفاده قرار گیرد.
روز گذشته که دکتر صادقی فر و مهندس حیدری معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل ورزش کارگران از این مجموعه بازدید داشتند حاجی مدیر مجموعه ورزشی شهید معتمدی اعلام کرد که منتظریم تا شرایط برای انجام یک مراسم افتتاحیه اماده شود تا کار بهره برداری از این سالن مجهز آغاز شود.
کار بازسازی مجموعه ورزشی کارگری شهید معتمدی پس از حدود نیم قرن مراحل پایانی خود را می‌گذراند که با بازسازی خوابگاه این مجموعه، بعد از این یک پایگاه مجهز شبانه روزی برای تمامی باشگاه‌ها و تیم‌های ملی علاوه بر استفاده کارگران را در جنوب شهر تهران و در ورزشگاهی که به قدمت تاریخ ورزش کارگران است شاهد خواهیم بود.
بازسازی زمین چمن فوتبال، سالن اصلی و قدیمی که تالار اجتماعات و برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات مهم با گنجایش حدود ۳ هزار تماشاگر می‌باشد، تجهیز سالن کشتی که یکی از پایگاه‌های بزرگ و مهم کشف و پرورش استعداد‌های ناب کشتی در کشور می‌باشد، فضای سبز، سالن غذا خوری، استخر و سونای مجهز، خوابگاه، سالن بدنسازی، فضای سبز، سالن شماره دو که برای مسابقات فوتسال، والیبال و سایر رشته‌ها تجهیز شده، زمین‌های استاندارد پتانک، مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی را به یک ورزشگاه مجهز و کامل تبدیل کرده که علاوه بر کارگران به باشگاه‌ها و فدراسیون‌ها و تیم‌های ملی جهت برپایی کمپ‌های شبانه روزی می‌تواند سرویس بدهد.
بدون شک اولویت استفاده با کارگران و خانواده ایشان است و در کنار مسابقات و اردو‌های کارگری و همایش‌های تفریحی ورزشی خانوادگی کارگری می‌تواندبرای ورزش کشور و ورزشکاران و نوجوانان جنوب شهر تهران بسیار مفید و موثر باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار