کد خبر: 1006291
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از پرداخت 3 میلیارد و 300 میلیون ریال یارانه سال 98 به ناوگان بخش خصوصی اتوبوس‌رانی خبر داد.

امیر جمشیدنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج اظهار کرد: ناوگان اتوبوس‌رانی سنندج دارای تعداد 116 اتوبوس بوده که در قالب 18 خط فعالیت می‌کنند.

وی بیان کرد: از این تعداد اتوبوس، 68 دستگاه مربوط به بخش خصوصی و تعداد 48 اتوبوس مختص به بخش دولتی است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج افزود: هرساله مبلغی تحت عنوان یارانه برای حمایت از بخش خصوصی و در راستای کمک هزینه سوخت، روغن و لاستیک و ... به مالکان بخش خصوصی ناوگان اتوبوس‌رانی پرداخت می‌شود.

وی عنوان کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا این ناوگان به دلیل عدم استفاده شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی و به تبع آن حفظ سلامت آنان؛ به لحاظ مالی با بحران و مشکل جدی مالی روبرو شدند.

وی از پرداخت  بیش 3 میلیارد و 300 میلیون ریال یارانه سال 98 به ناوگان حمل و نقل بخش خصوصی اتوبوس‌رانی خبر داد و گفت: این مبلغ با توجه به نوع کارکرد اتوبوس به حساب دارندگان اتوبوس بخش خصوصی واریز شد.

جمشیدنژاد تصریح کرد: این یارانه مختص به بخش خصوصی و دولتی بوده که به دلیل شیوع ویروس کرونا و نداشتن درآمد مکفی بخش خصوصی، بنا بر عنایت شهردار کل مبلغ در نظر گرفته شده به بخش خصوصی اختصاص داده شد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج ابراز امیدواری کرد: با پرداخت این یارانه بخشی از مشکلات مالی مالکان ناوگان خصوصی اتوبوس‌رانی حل شود.‌

انتهای پیام/82/2330

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر