کد خبر: 1005955
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی خبر داد:
مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی از شرکت یک هزار و ۲۰۰ نفر از طلاب و دانشجویان سراسر کشور در دوره مقدماتی مجازی تربیت استاد عقاید اسلامی خبر داد.

مجتبی مختاری اظهار داشت: با شروع محدودیت‏های اجتماعی به دلیل شیوع بیماری کرونا و همچنین تعطیلی مراکز آموزشی کشور، موسسه جوانان آستان قدس رضوی با آماده‎سازی بستر آموزش مجازی، ثبت‎نام دوره‏های مقدماتی تربیت استاد عقاید اسلامی را تحت یک سامانه جامع آموزشی از ابتدای فروردین‎ماه آغاز کرد.
وی با بیان این مطلب که سامانه آموزش مجازی، تنها بخشی از سامانه جامع ارتباط با مخاطب موسسه جوانان آستان قدس رضوی است، گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مدیران این موسسه و تاکید ایشان بر گسترش فعالیت‏های آموزشی و تربیتی این موسسه بر مبنای کتب «برترین آرزو»، تمام تلاش ما بر این بود تا بستر لازم را به منظور ارائه این آموزش ها فراهم نماییم که در این خصوص روند آماده‎سازی سامانه جامع ارتباط با مخاطبین که از 3 سال پیش برنامه‏نویسی آن آغاز شده بود، سرعت گرفت و در فروردین ماه امسال مراحل آزمایشی سامانه آموزشی طراحی شده با موفقیت به پایان رسید.
مختاری در ادامه گفت: با فراخوان‏های انجام شده در سراسر کشور، بیش از 3000 نفر برای شرکت در دوره تربیت استاد عقاید اسلامی ثبت‎نام کردندکه از این تعداد 1200 نفر ثبت‎نام خود را نهایی کرده و در حال گذراندن این دوره هستند.
مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی تاکید کرد: نظام آموزشی تعریف شده برای این سامانه، مرحله محور بوده به طوری که شرکت‎کنندگان با گذراندن یک مرحله و شرکت در آزمون تستی آن اجازه ورود به مرحله بعد را پیدا خواهند کرد. این مرحله‏بندی برای دوره مقدماتی شامل آموزش سه کتاب معرفت‎شناسی، خداشناسی و انسان‏شناسی است که 32 الی 40 روز طول خواهد کشید و در 42 مرحله انجام می‎‏شود.
مختاری با اشاره به ویژگی‎های این سامانه گفت: پشتیبانی آنلاین 24 ساعته، جلسات آنلاین پرسش و پاسخ با استاد و محتوای ویژه باعث شده تا این دوره‌ها مورد استقبال دیگر سازمان‎ها و ارگان‎های فرهنگی وتربیتی نیز قرار گیرد.
وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر ثبت‎نام‎کنندگان به 4 گروه تقسیم شده که 2 گروه از آنان دوره مقدماتی را با موفقیت پشت سرگذاشته‎اند و 2 گروه دیگر در حال آموزش هستند. علاوه براین، منتخبین دوره مقدماتی که آن دوره را با موفقیت پشت سرگذاشته‏اند در دوره تکمیلی کتب راهنماشناسی، معادشناسی و اسلام‏شناسی را نیز فراخواهند گرفت.
مختاری در پایان گفت: منتخبین دوره‏های مجازی مقدماتی و تکمیلی با رعایت پروتکل‎های بهداشتی برای شرکت در دوره تخصصی که به صورت حضوری در مشهد برگزار خواهد شد، فراخوان خواهند شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار