کد خبر: 1005304
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
مشاور امنیت ملی کاخ سفید در سخنانی ایران، چین و روسیه را به افزایش ناآرامی‌ها درایالات متحده متهم کرد و مدعی شد ایالات متحده بر این بحران‌ها غلبه خواهد کرد.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: مشاور امنیت ملی کاخ سفید در گفتگو با یکی از رسانه‌های این کشور مدعی تلاش ایران، روسیه و چین در افزایش ناآرامی‌ها در ایالات متحده شد.

«رابرت اوبرین» مشاور امنیت ملی کاخ سفید روز یکشنبه در گفتگو با شبکه خبری «ای بی سی نیوز» در پاسخ به سئوال مجری برنامه در زمینه نحوه مقابله با مخالفان آمریکا همچون چین و روسیه و تلاش آن‌ها در ایجاد ناآرامی‌های بیشتر در این کشور، گفت که ممکن است فعالان روس چنین اقداماتی را در ایالات متحده انجام می‌دهند.

وی در بخش دیگری افزود، ممکن است آمریکا اختلافات سیاسی داشته باشد، اما قبلا این بحران‌ها را پشت سر گذاشته شده و ایالات متحده بر آن‌ها غلبه خواهد کرد.

اوبرین درباره ایران نیز مدعی شد: «بله، به ایران نگاه کنید، این کشور به یقین در اینجا مشغول فعالیت است. شما این را می‌دانید. ما ابزار‌هایی در جعبه ابزار خود داریم. ما در حال همکاری نزدیک با متحدان خود هستیم. من با همکارانم، مشاوران امنیت ملی تلفنی گفتگو می‌کنم و ما در روز‌های آینده هم آن‌ها را ملاقات خواهیم کرد.»

این مقام ارشد آمریکایی در ادامه به برخی اقدامات انجام شده کشورش در تقابل با چین به ویژه موضوع هنگ‌کنگ اشاره کرد و گفت که دولت آمریکا در حال بررسی روابط با هنگ‌کنگ و چین است.

رئیس جمهور آمریکا نیز یکشنبه شب به وقت تهران در توییتی از سرکوب معترضان به قتل یک شهروند سیاه پوست این کشور توسط نیرو‌های گارد ملی تشکر کرد و از تلاش برای «تروریست معرفی کردن» گروه‌های از متعرضان خبر داد.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
1
چرا از ین موقعیت رسانه ای استفاده نمی کنید؟ چرا مثل قضیه آبان توصیه های انسان دوستانه برای امریکا صادر نمی کنید؟ بفرمائید که باید حقوق انسانها رو محترم بشمارند و از بکارگیری خشونت علیه تظاهر کنندگان خودداری کنند. توئیتر رو باز بگذارند تا مردم در شبکه های اجتماعی صحبت کنند. اینجا همون پل خربگیری رسانه ای هست.
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
0
کافر همه را به کیش خود پندارد. پرواضح است که ایشان گزافه میگویند. ولی اگر به این قدرت ایران اعتراف کنن که چقدر قدرتمند است و میتونه جامعه آمریکا را تحت‌الشعاع قرار دهد این یک اعتراف عالی است.
مجید آقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
1
خب باز جای شکرش باقیه که نگفتن این سیاهپوست بیچاره را پلیس ایران کشته و انداخته گردن پلیس امریکا!!!
البته دولت تدبیر و امید درست وسط این معرکه امار کشته های آبان ماه و منتشر کرد!!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار