کد خبر: 1005198
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهرخبر داد:
سرهنگ مهدی کرمی گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۲۰ میلیارد ریال اموال مسروقه کشف و ده نفر سارق در شهرستان اسلامشهر دستگیر شدند.
بهاره عشقی صابر

 سرهنگ مهدی کرمی فرمانده فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر در گفتگوی با خبرنگاران در اسلامشهر، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی و مقابله با سارقین و مالخران، بیش از ۲۰ میلیارد ریال اموال مسروقه کشف و شناسایی شد.

 کرمی با اشاره به اهداف اجرای طرح نیروی انتظامی افزود: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان و برخورد با اخلالگران نظم و امنیت با همکاری کلانتری ها و پلیس‌های تخصصی، جمع آوری اطلاعات پلیسی، طرح امنیت اجتماعی و مقابله با سارقین و مالخران در سطح شهرستان طی دو روز گذشته به مرحله اجرا در آمد.

 وی بیان کرد: با اجرای این طرح بیش از ۱۰ نفر از سارقین و مالخران منطقه که عمدتا سابقه دار و ساکن شهرهای اطراف اسلامشهر بودند، دستگیر و از محل مخفیگاه آنها اموال مسروقه با ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

کرمی با بیان اهمیت مبارزه با اخلالگران نظم و امنیت مردم شهرستان، تاکید کرد: با تلاش مامورین نیروی انتظامی در شهرستان اسلامشهر، با اجرای طرح امنیت اجتماعی، ده‌ها دستگاه دوچرخه، موتورسیکلت، خودرو، لوازم خانگی و لوازم داخلی خودرو از سارقین کشف شده که پس از شناسایی صاحبان اموال مسروقه و تکمیل پرونده قضایی اموال به مالکان آنها تحویل داده می شود .

وی با بیان اینکه در بین سارقین دستگیر شده تعدادی سارق به عنف و کیف قاپ نیز دستگیر شده اند، تاکید کرد: در طی ۴۸ ساعت گذشته تلاش پرسنل فداکار اداره آگاهی شهرستان اسلامشهر تعداد ۴ دستگاه خودرو سواری مزدا 3 سرقتی در یکی از پارکینگ های عمومی شهرستان کشف و سارقین این خودرو ها شناسایی و دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با تاکید بر این که با تشکیل پرونده قضایی سیر مراحل تحقیقات از سارقین و مالخران در حال انجام است، خاطرنشان کرد: شهروندان عزیزی که در طی چند روز گذشته در سطح شهرستان اسلامشهر مورد دستبرد سارقین قرار گرفته اند، می توانند جهت پیگیری پرونده و شناسایی اموال مسروقه خود به اداره آگاهی شهرستان اسلامشهر مراجعه نمایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر