کد خبر: 1003001
تعداد نظرات: ۴۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۹
انگار این کلام سعدی «نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود» با زندگی معلمان عجین شده‌است و قرار نیست این قشر فرهیخته و زحمتکش روز خوش ببینند و پس از عمری تلاش و جهاد، مزد زحماتشان را دریافت کنند؛ برخلاف پزشک و مهندس و مدیر و وکیل و وزیر و رئیس، معلمان این روز‌ها حال و روز خوشی ندارند و در تقسیم‌بندی بودجه کشوری انتظار مورد لطف قرار گرفتن را ندارند، بلکه همان وعده قانونی را بتوانند دریافت کنند، خوشحالند!
محسن پورعرب
سرویس جامعه جوان آنلاین: خلف وعده در حق معلمان، موضوع جدیدی نیست و این قشر رنج‌دیده بار دیگر مورد کم لطفی و نادیده گرفتن حقوق‌شان قرار گرفته‌اند. ریشه تمامی این مسائل هم به یک بام و چندهوایی نظام آموزشی کشور باز می‌گردد. جایی که سیاستگذاران و مدیران این حوزه می‌خواهند آموزش و پرورش را به نازل‌ترین قیمت ارائه کنند. چنددستگی در انواع معلم یکی از آفت‌هایی است که نه‌تن‌ها کیفیت آموزش و پرورش را مورد تهدید قرار داده، بلکه خود معلمان را نیز به سختی انداخته‌است. معلمان استخدامی، قراردادی، آزاد و حق‌التدریس تنها چند مورد از انواع معلم‌هایی است که امروز در نظام آموزشی کشور مشغول خدمت کردن هستند و این در حالی است که هرکدام از این افراد قوانین شرایط متفاوتی را از نظر دریافت حقوق، بیمه و مزایا دارند.

معلمان قراردادی یکی از انواع معلمانی هستند که طی روز‌های اخیر به دلیل اجرا نشدن بخشنامه افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده‌اند.

ابلاغ بخشنامه افزایش امتیازات فصل دهم قانون خدمات کشوری

اواخر بهمن ماه سال گذشته بود که محمدباقر نوبخت طی بخشنامه‌ای، به تمامی دستگاه‌های اجرایی آن‌ها را ملزم کرد تا افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری را اعمال کنند.

در این بخشنامه آمده‌است: «با عنایت به اینکه برخورداری کارکنان دستگاه‌های اجرایی از افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری تا ۵۰ درصد پس از تصویب هیئت وزیران و شورای حقوق و دستمزد، منوط به وجود اعتبار در بودجه‌های سنواتی است و طی سال‌های گذشته تعدادی از دستگاه‌های اجرایی طبق مقررات و ضوابط قانونی از افزایش امتیازات مذکور استفاده کرده‌اند و تعداد دیگری از دستگاه‌های اجرایی با وجود مصوبه شورای حقوق و دستمزد مبنی بر افزایش تا ۵۰ درصدی امتیازات فصل دهم، به دلیل عدم وجود اعتبارات مصوب نتوانستند برای کارکنان خود از افزایش مذکور استفاده نمایند و این امر منجر به نابرابری و اختلاف در پرداخت‌های نیروی انسانی گردیده‌است، لذا با توجه به تأکید رئیس‌جمهور محترم برای رفع تبعیض و رعایت عدالت در پرداخت‌ها و در راستای اجرای تبصره ۳ ماده ۲۹ و ماده ۳۰ قانون برنامه پنج‌ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و اعلام دستگاه‌های اجرایی متقاضی اعمال افزایش امتیازات، مبنی بر امکان اجرای مصوبات مذکور از محل اعتبارات مصوب، به موجب این بخشنامه دستگاه‌هایی که تاکنون کارکنان آن‌ها از مصوبات فوق‌الذکر و دیگر افزایش‌های مشابه در امتیازات برخوردار نشده‌اند می‌توانند از تاریخ ۱/ ۱۲ /۱۳۹۸ نسبت به افزایش تا ۵۰ درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری طبق مفاد مندرج در مصوبات مذکور برای کارکنان خود اقدام نمایند.»

در این بخشنامه تأکید شده‌است: «اجرای این بخشنامه منوط به عدم ایجاد هرگونه بار مالی مازاد بر اعتبارات مصوب و تخصیص داده شده‌است.»

بر اساس بخش دیگری از این بخشنامه «حقوق و مزایای کارکنان قرارداد انجام کار معین معادل ۸۰درصد حقوق و مزایای کارکنان پیمانی همتراز در این دستگاه‌ها تعیین می‌شود و نحوه اعمال این افزایش براساس دستورالعملی خواهد بود که با پیشنهاد مشترک سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام خواهد شد.»

چرا ابلاغیه پس از ۲ ماه اجرا نشده‌است؟!

همانطور که مشخص است، حقوق و مزایای کارکنان قرارداد انجام کار معین (معلمان قراردادی) باید طبق ابلاغیه سازمان برنامه و بودجه معادل ۸۰ درصد حقوق و مزایای کارکنان پیمانی تعیین می‌شد که متأسفانه خبر‌ها حاکی از این است که این اتفاق نیفتاده‌است.

در این راستا جمعی از معلمان قراردادی در گفتگو با «جوان» عنوان کردند: اسفند ماه ۹۸ افزایش ۵۰ درصدی امتیازات فصل ۱۰ قانون خدمات کشوری که میانگین حدود ۵۰۰ هزار تومان بود، به همه کارمندان رسمی و پیمانی آموزش و پرورش اضافه گردید، اما یک ریال برای نیرو‌های خدوم قرارداد کار معین این دستگاه اضافه نگردید! و طبق روال سنوات گذشته این معلمان نادیده گرفته شدند! پس از این، فروردین ۹۹ افزایش ۱۵ درصدی حقوق به طور یکسان به همه نیرو‌های آموزش و پرورش اضافه گردید؛ نکته عجیب ماجرا اینجاست که این نیرو‌ها به صورت یکسان و یکدست مبلغ ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در فروردین حقوق گرفتند، این یعنی کسی که مجرد است با کسی که متأهل است با کسی که یک فرزند یا دو فرزند یا سه فرزند دارد، حقوقش یکی است! کسی که یک سال سابقه دارد با کسی که ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال سابقه خدمت دارند همگی به طور یکسان حقوق خواهند گرفت!

مطالبات معلمان قراردادی

گلایه معلمان قراردادی از اجرا نشدن ابلاغیه سازمان برنامه و بودجه در خصوص افزایش حقوق و مزایا در حالی است که این افراد نسبت به تبعیض‌های قائل‌شده که از گذشته تاکنون صورت گرفته نیز گله‌مند هستند. در بخشی از مطالباتی که این افراد در اختیار «جوان» قرار داده‌اند، آمده‌است: نیرو‌های قرارداد کار معین از چندین مشکل عمده و بزرگ و مشکلات بسیار عدیده و سلیقه‌ای و قانونی رنج می‌برند:

۱- بیش از ۵۰۰ نفر از نیرو‌های قرارداد کار معین به دلیل سهل‌انگاری کارگزینی‌های ادارات کل آموزش و پرورش در اجرای نامه شماره ۱۴ /۷۱۰ مورخ ۱۰ /۰۴ /۹۲ مبنی بر ساماندهی نیروی انسانی و تبدیل وضعیت تا تاریخ ۲۰ /۰۴ /۹۲ به‌دلیل اجرا نشدن مفاد آن بخشنامه از دور تبدیل وضعیت خارج شدند؛ این ظلم بسیار بزرگی در حق این معلمان بود. باز هم، از ناحیه دیگر، بسیاری از نیرو‌های قرارداد کار معین، این بار هم شاید به دلیل سهل‌انگاری وزارت آموزش و پرورش در اجرای تبدیل وضعیت کسانی که کارنامه قبولی آزمون استخدام ادواری سال‌های گذشته را داشتند قهراً از گردونه تبدیل وضعیت خارج شدند.

۲- خارج کردن نیرو‌های قرارداد کار معین از قانون کارگری در اواخر سال ۹۸ و وارد کردن آن‌ها در قانون خدمات کشوری که با سه تغییر اساسی و ناراحت‌کننده همراه شد.

الف) عدم تخصیص افزایش حقوق کارگری طبق قانون کار و همچون سنوات گذشته

ب) عدم تخصیص رتبه‌بندی به دلیل اینکه رتبه‌بندی به معلمان رسمی و پیمانی تعلق می‌گیرد.

ج) عدم افزایش حقوق درون سازمانی همپا و همتراز سایر همکاران

۳- عدم افزایش ۵۰ درصدی حقوق یعنی همان قانون مقرره خدمات کشوری برای نیرو‌های قرارداد کار معین که اجرا نشد، در صورتی که برای بسیاری از ارگان‌ها اجرا شده‌است. (وزارت بهداشت، وزارت ارشاد و وزارت کشور...)

۴- عدم ورود نیرو‌های قرارداد کار معین به طرح رتبه‌بندی

۵- عدد افزایش حقوق طبق ۸۰ درصد معادل نیرو‌های پیمانی

۶- عدم تخصیص هرگونه پست سازمانی به نیرو‌های قراردادی

۷- عدم تخصیص حق کارشناسی به نیرو‌های قراردادی

۸- کار و فعالیت ۴۴ ساعت در مدارس و یک روز هم در اداره (سلیقه‌ای عمل کردن مدیران استانی)

۹ - عدم تخصیص بیمه کامل و حقوق کامل به بانوانی که مرخصی زایمان می‌گیرند.

۱۰- تکمیل نمودن فرم حسن انجام کار در انتهای هر سال و اخذ تأییدیه از مدیران و ارائه آن به اداره

اصلی‌ترین درخواست این معلمان تبدیل وضعیت جاماندگان سال ۹۲ (قانون پنجم توسعه) و دارندگان کارنامه قبولی آزمون استخدام ادواری و مابقی نیرو‌های قراردادی به طریق کاملاً عادلانه و منصفانه است. موارد قانونی دیگری همچون افزایش حقوق معادل ۸۰ درصد نیرو‌های پیمانی از سال ۹۸ و ورود به طرح رتبه‌بندی از دیگر خواسته‌های بحق این قشر زحمتکش است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴۲
ز. ق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
2
19
با سلام
من هم از نیروهای قراردادی هستم و این ها حرف دل من هم هست. چرا در مملکت اسلامی باید بی عدالتی باشد. ما فقط خواستار احقاق حقوقمان هستیم. زیرا نه تنها کمتر بلکه در برخی موارد بیشتر از نیروهای رسمی و پیمانی کار می کنیم اما در زمان برخورداری از حقوق و مزایا از سایر کارکنان متفاوت هستیم.
زهرا زمانی
|
United States
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
1
21
معلمان قراردادی آموزش و پرورش تحت هیچ قانونی حمایت نمیشوند. خواهشا جواب گو و پیگیر این قشر از فرهنگیان آموزشی باسید. معلمی که خود زیر بی عدالتی است چگونه عدالت را برای دانش آموزانش تعریف کند.
معلم قراردادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
19
چرا تمام تلاشتان را می کنید که معلمان قراردادی را نبینید ؟
این همه بی عدالتی را چگونه توجیه خواهید کرد؟
چرا البرز از طرح استخدام مهرآفرین جا ماند ؟
چه کسی پاسخگوی این همه ظلم است ؟
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
1
20
سلام چرا قانون برای ما اجرا نمیشود چرا ما کمترین حقوق را دریافت میکردیم حالا هم فقط۱۵درصد افزایش شامل حال مانشد چرا رتبه بندی شامل ما نمیشود با۱۰سال سابقه خدا حق زن وبچه ما را بگیرد از با۲۸۰۰که کسورات هم کم بشه چجور کرایه خونه اب برق....لطفا به داد ما برسید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
1
19
باسلام فقط معلمای قراردادی نه همه کارکنان قراردادی این حقو دارن به خداچندین ساله قراردادی باحقوق ناچیزداریم زندگی میکنیم هرجا که به نفشونه میشیم کارگر وهر جا که به نفشونه میشیم کارمند خدافقط کمک مون کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
1
10
باسلام فقط معلمای قراردادی نه همه کارکنان قراردادی این حقو دارن به خداچندین ساله قراردادی باحقوق ناچیزداریم زندگی میکنیم هرجا که به نفشونه میشیم کارگر وهر جا که به نفشونه میشیم کارمند خدافقط کمک مون کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
2
11
سلام
والا موندیم که این عدالت گجا رفته،
یک قراردادیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
1
13
با سلام
فقط خداوند عالم به ناعدالتی درحق قراردادیها هست.نه ۵۰درصدنه رتبه بندی نه ۱۵درصد...پس کی دیده میشیم.
خداوند لعنت کند بر مسئولی که حق کشی کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
1
12
سلام چرا ما هنوز قراردادی هستیم چرا فکر برای ما نمیشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
1
9
ممنون از ارائه این مطلب از جوان آنلاین
حرف دل ما رو زدی به خدا
ما دیگه خسته شدیم
هیچ انگیزه ای برای تدریس ندارئم
نزدیکه ده سال سابقه داریم
با دوملیون و هشتصد
اونم تو این شرایط گرانی
توروخدا پیگیر باشید جوان آنلاین
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
0
9
سلام.مسئولین شما کجا هستید چرا فکری به حال نیروهای قرار دادی آموزش و پرورش نمی کنید؟ الن حقوق ما نر براساس کارگری هست نه پیمانی .ما را از قانون کار در آوردند .وضعیت ما بدتر شده
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
1
10
سلام. حقو ق نیروهای قرار دادی آموزش و پرورش را امسال کردند 2800.اگر باز قانون کار بودیم وضعیت ما بهتر بود .الن دریافتی ما میشه 2500. مسولین عزیز شما با 2500 میتونید زندگی کنید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
0
10
ازدستگاه قضا عاجزانه استدعا دارم درحقوق نیروهای قراردادی آموزش وپرورش ورود کندوببیند که چه جفایی درحق ماشده بااجرای افزایش امتیازات فصل دهم عملا سرمارابریدندتاکی بی عدالتی
خدماتی قرارداد کار معین اموزش وپرورش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
1
9
ما نیروهای خدماتی قرارداد کارمعین نصف یک کارمند رسمی حقوق نمی گیریم چرا؟ بی عدالتی وتبعیض در بین کارمندان تا کی مگر ما ادم نیستیم جدیدا حق مسکن ،خوار وبار وقت فرزند را نیز قطع کرده اند وبه کل نیروهای خدماتی کار معین ۲۸۰۰ حقوق پرداخت کرده اند چه کسی که مجرد است وزن وبچه ندارد وچه کسی که زن و۳ فرزند دارد همان ۲۸۰۰ این چه عدالتی است نیاید بین کسی که مجرد است وکسی که زن وبچه دارد از نظر حقوقی فرق باشد؟ الان طی چند سری رتبه بندی وطبقه وگروه برای رسمی ها ومعلمان ومدیران مدارس اعمال شده ولی هیچ کدام از این ها برای ما خدماتی های کارمعین اعمال نشده چرا وما همچنان زیر خط فقر هستیم چرا باید همیشه حق وحقوق ما پایمال شود چرا ؟ خدایا حق ما را از این ظالمین بل فطره بگیر تا کی ظلم وما برابری تا کی بی عدالتی خدا جای حق نشسته کم ظلم کنید خدایا کسانی که به ما ظلم می کنند وحق ما را پایمال می کنند با کرونا از بین بروند...
خدمتگزار قرارداد کار معین اموزش وپرورش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
1
12
معامله سود اوری است برای اموزش وپرورش با پایمال شدن نیروی خدماتی وسرایدارقراردادی کارمعین اموزش وپرورش واضافه کردن حقوق به معلمان ومدیران مدارس به عنوان رتبه بندی طی چند سری افزایش حقوق برای انها که به عنوان رتبه بندی وطبقه وگروه از ان یاد می کنند کل بوجه اموزش وپرورش صرف معلمان ومدیران شده وفقط نیروی خدمات قرارداد کار معین دراین میان پایمال شده است وبرای هیچ مقام ومسیعولی هم مهم نیست .موقع کار وزحمت که میشه ما اموزشی هستیم ولی پای این رتبه بندی که همان افزایش حقوق برای معلمان ومدیران است میاد وسط ما اموزشی نیستیم چرا ؟ بی وجدان ها کمی به وجدان خود رجوع کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
0
8
ی معلم رسمی یا پیمانی باید چهارمیلیون به بالا حقوق بگیره، ولی نیروی قراردادی دو میلیون پانصد، اونم سرکلاس درس میده ماهم همینطور، نه پانزده درصد نه پنجاه درصد نه رتبه بندی هیچکدام شامل ما نمیشه، این چه عدالتی تو جامعه اسلامی،
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
0
7
سلام و عرض ارادت محضر وزیر آموزش و پرورش .
جناب وزیر محترم فقط یه مطلب اون آقایونی که نیروی قرارداد کار معین رو آدم حساب نمیکنن و شمایی که حقوق ما رو۲۸۰۰ مشخص کردین بدون هیچ حساب و کتابی تو این اوضاع معیشتی و تبدیل وضعیت ما رو بدست فراموشی سپردید بخدا واگذارتون کردیم و اون دنیا باید جوابگو باشید
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
6
باسلام وخسته نباشید به جوان آنلاین در اسفند ۹۸حقوق بنده ۲/۲۶۰/۰۰۰ هزارتومان ک با افزایش امتیازات فصل دهم با کاهش ۷۰/۰۰۰هزارتومانی به ۲/۱۹۰/۰۰کاهش پیدا کرد آخه چطورحساب وکتاب میکنند که افزایش درعمل یعنی کاهش وهمکارپیمانی ورسمی چه وجه تمایزی دارنند تازه دراون آزمون من رتبه دو استان شدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
7
باسلام من کارمند قراردادی هستم آخه چه عدالتی تو این مملکت هست چرا اینطور رفتار میکنید همکار رسمی ما شش میلیون به بالا باید بگیره ما باید دو هشتصد اونم با کسر کسورات که میشه دو پانصد به خدا انصاف نیست آخه چرا ما رو آدم حساب نمیکنید نه حقوق ما رو کارمندی حساب کردید نه کارمندی ما اصلا کی هستیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
0
7
منم معلم قراردادیم
خدا لعنت کنه اونی که انصاف نداره
خدا لعنت کنه اونی که حق رو پایمال یکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
0
4
با سلام من هم یکی از نیروهای قراردادی هستم چرا بعداز هشت سال فکری به حال ما نمی کنید. آخه انصاف با سابقه هشت سال هنوز به حال ما فکری نمی کنید مگه ما چه گناهی کردیم که هیچ مسولی مارو نمی بینم.
نا شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
0
4
سلام ما کارمند قراردادی هستیم هیچ امتیازی برای ما در نظر گرفته نشده حداقل رتبه بندی شامل ما بشود ممنونیم.
نا شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
0
4
سلام ما کارمند قراردادی هستیم هیچ امتیازی برای ما در نظر گرفته نشده حداقل رتبه بندی شامل ما بشود ممنونیم.
سیدعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
0
6
سلام من هم یکی از نیروهای خدماتی قراردادی هستم چرا بعداز گذشت 10 سال فکری به حال ما نمی کنید. آخه انصاف با سابقه بیش از10سال هنوز به حال ما فکری نمی کنید مگه ما چه گناهی کردیم که هیچ مسولی مارو نمی بینه..آخه چه عدالتی تو این مملکت هست چرا اینطور رفتار میکنید همکار رسمی ما شش میلیون به بالا باید بگیره ما باید دو هشتصد اونم با کسر کسورات که میشه دو پانصد به خدا انصاف نیست آخه چرا ما رو آدم حساب نمیکنید نه حقوق ما رو کارمندی حساب کردید نه کارمندی ما اصلا کی هستیم
پریسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
1
1
سلام .ما نیروهای قراردادی با ده سال سابقه با حقوق ناچیز سر میکنم با سیلی صورت خود را سرخ نگه میداریم از مسولین دلسوز ومجلس یازدهم یاری وکمک خواستاریم .زندگی با حکم دومیلیون هشتصد که بیمه وچیزهای دیگر از آن کسر میشود کفا ف چند روز از ماه ما را نمی کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
0
4
به نظر من دولت به این علت که نیروهای قرار دادی تو دو دولت احمدی نژاد استخدام شدن این قد باهاشون لجبازی میکنه نه تبدیل وضعیت میکنه نه احکامی که صادر میشه بهشون تعلق میگیره متاسفانه دیوان عدالت اداری هم چشمش رو این بی عدالتی بسته و هیچ کاری نمیکنه
مرضیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
0
4
تبعیض تا کی؟!
بی عدالتی و حق خوری تا کی؟!
چرا باید وضع نیرو های قراردادی این زور باشه؟!
واقعا یه خانواده ی چهار نفره با ۲۵۰۰۰۰ چه طور میتونه توی این گرونی سر بکنه
لعنت به مسئولینی که در حق فرهنگیان ظلم کرده و میکنه
رسیدگی کن آقای مسئول !!!
اگر انسانی رسیدگی کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
کاملا درسته
مرتضی
|
Netherlands
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
2
آفرین بر نویسنده مطلب، بخدا خسته شدیم از بیگاری و دربه دری، کاش گوش شنوایی باشد و ما بتونیم تبدیل وضعیت بشیم به رسمی، گذران زندگی با این حقوق کم و شرایط سخت خیلی سخته. ان شاا... کسی باشه که به درد دل ما گوش بده و مارو نجات بدن. یا حق
ذوالفعلی
|
United States
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
4
لطفا به مشکلات بسیار زیاد نیر وهای قراردادی رسیدگی کنید
۱؛ تبدیل وضعیت
۲؛ افزایش حقوق
ناشناس
|
Singapore
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
3
این همه درد را به که بگویند....مگر کسی جوابگو هست؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
2
با سلام وعرض ادب ضمن تشکرلطفا به مشکلات بسیار زیاد نیر وهای قراردادی رسیدگی کنیداکثرا دارای مدرک تحصیلی لیسانس وفوق لیسانس که جوانی خویش رادرعرصه علم ودانش گذاشتیم واقعا بی انصافی است اگر نادیده گرفته شود
-نداشتن امنیت شغلی
- تبدیل وضعیت مثل سایر دستگاهها
- افزایش حقوق
-وهزاران مشکل دیگر
توکلت علی الله
ناشناس
|
United States
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
5
2
سلام ببینید همکاران عزیز خیلی از دوستان برای استخدام اونم فقط نهضتی بلاتکلیف ماندن!! حالا که دولت محترم با شما بصورت قراردادی قرارداد بسته " خیلی هم خدا رو شکر کنید" درسته حقوق مکفی هست ولی جای شکرش بسیار بایست!!!
ممنون و سپاسگذارم
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
0
0
همکاران قراردادی چاره کارتجمع جلوی مجلس هست... مثل حق التدریسی کی مجلس تصویب کرد پیمانی بشن
اعظم قهرمان
|
Germany
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
1
با سلام آقا وزیر محترم واقعا خودت با حقوق 2800 می تونی زندگی کنی من خدمات قراردتدی هستم
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
0
0
دردم را به که بگویم....تو روخدا پیگیری کنید...
ما قراردادیهای کار معین (طرح مهر افرین)

ما سال۹۲ استخدام شدیم پیمانی مهر که رفتیم سرکار حقوق پیمانی گرفتیم...

بعداز روی کار اندن دولت روحانی مارو از پیمانی به قرارداری اوردن...

چه قانونی اجازه میده کارمند رو بجای ارتقاشغلی..تنزل شعلی بهش بدیم....
معلم قراردادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
باسلام واقعا حرف دل همه نیروهای قراردادی بود ممنونم ازشما طبق بخشنامه اگر همان ۸۰درصد همترازپیمانی هم اعمال میکردن بیشتراز۲۸۰۰میشد باچندسال سابقه کارمانیروهای قراردادی ازشمول قانون کار بیرون اوردن که طبق قانون کار حدود۴میلیون تومن میشد حداقل از۲۸۰۰ که بهتربودمثلا قانون خدمات مدیریت کشوری به نفع ماهست درصورتی که خیلی به ضررماشد مقام به اون بزرگی (معاون ریس جمهور )با این دید کوچک به ما نگاه کردی برادر
قراردادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
سلام ببینید همکاران عزیز خیلی از دوستان برای استخدام (اونم فقط نهضتی بلاتکلیف ماندن!! حالا که دولت محترم با شما بصورت قراردادی قرارداد بسته " خیلی هم خدا رو شکر کنید" درسته حقوق مکفی هست ولی جای شکرش بسیار بایست!!!
ممنون و سپاسگذارم)
آقای تنگ نظر حالم از حرفای خفتبار تو به هم خورد اکثرنیروهای قراردادی با آزمون و تمامی تشریفات استخدامی جذب شدن باسندمدرک میگم مگه دشمن تو هستن درضمن اگراین نهضتی ها که توی شهرما من دیدم فقط چندتا شناسنامه بردن ثبت نام کردن هیچ کلاسی درواقعیت برگزارنشده هرچی بوده فقط روی کاغذبوده حتی یکساعت حتی یکبارمعلم نهضتی دانش آموزخودشوندیده فقط موقع بازدید ازقبل بهشون خبرمیدادن اونا هم چندنفرسیاهی لشکرمی آوردن برای یکساعت بازدید نه تدریس کردن نه کسی سوادآموخت
حالا اون حق داره ولی من که آزمون شرکت کردم قبول شدم چندسال درمدرسه ودانش آموز واقعی دارم کارمیکنم
خداروشکرکنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
سلام با ۲۷سال سابقه هنوز ‌کار معین ۱۸سال در دانشگاه فرهنگیان من دبگه به فکر بازنشستگی هستم همش قول درغ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
چرا با توجه به قبولی در استخدام ادواری و ۱۰ سال سابقه پیش دبستانی و ۵ سال آموزگاری حالا اداره آموزش پرورش یک سال سابقه من رو کم کردند بدون علت و هیچ خبری از پیمانی شدن ما نیست آیا این عدالت است.
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
سلام لطفا به فکر نیروهای قراردادی اموزش وپرورش باشید
ح ر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
0
با سلام خدمت شما و ممنون از پگیری های شما ما نیروهای قراردادی فقط امیدمون بخداس چون این جماعت جیبشون پره و اصلا مارو نمیبینن
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار