کد خبر: 1002915
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قاچاق، رانت و رشوه برازنده جامعه اسلامی ما نیست و باید فساد، ظلم و بداخلاقی از جامعه ریشه کن شود.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: مسعود پزشکیان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه شناور کنارک، گفت: بنده این ضایعه وارده را به ارتشیان غیور و خانواده‌های داغدار شهدای این سانحه تسلیت عرض می‌کنم و برای شهدای سانحه علو درجات و برای مجروحان سلامتی و شفای عاجل مسئلت دارم.

وی با اشاره به گزارشی که درباره جهش تولید و همچنین قاچاق کالا و ارز در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی قرائت شد، گفت: ما در آستانه شب‌های قدر هستیم و واقعاً قدر ما مسلمانان این نیست که در کشور ما قاچاق، رانت، رشوه و مشکلاتی باشد که الان با آن درگیر هستیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قدر ما این نیست که تولید ما به این شکل باشد. ما اگر شب‌های قدر را بیدار می‌مانیم و با خدا پیمان می‌بندیم باید پیمانی ببندیم که با قاطعیت بتوانیم قدری برای خودمان تعیین کنیم که برازنده مسلمانی و شیعه بودن و لیاقت جامعه اسلامی ما باشد.

پزشکیان تاکید کرد: بعد از ۴۰ سال قدر ما نباید این وضعیتی باشد که الان در آن قرار داریم و اگر در شب‌های قدر با خداوند راز و نیاز می‌کنیم باید راز و نیازی کنیم که فساد، ظلم، نابرابری و بداخلاقی را از جامعه و از ریشه بکنیم که آن وقت است که با خدای خود راستگو بوده‌ایم.

وی بیان کرد: امیدوارم خدا به ما کمک کند و به ما لیاقت دهد به قدر واقعی خود برسیم.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار