کد خبر: 1002546
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
مسئول قرارگاه جهادی رضوان
مسئول قرارگاه جهادی رضوان گفت: در راستای ارسال کمک‌های معیشتی به مناطق محروم قرارگاه جهادی رضوان در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه بسته‌های کمک معیشتی به پنج نقطه از مناطق محروم کشور ارسال می‌کند.

سعید حاجی حسین عطار اظهار داشت: قرارگاه جهادی رضوان پیش از شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های مختلفی را در راستای محرومیت زدایی در مناطق محروم کشور انجام می‌دهد.

وی با عنوان اینکه این کمک‌ها شامل درمان، اشتغال روستایی و برخی ساخت و سازهای مورد نیاز بود، افزود: پس از شیوع ویروس کرونا فعالیت‌ها با محوریت پیشگیری از این بیماری انجام شد.

مسئول قرارگاه جهادی رضوان بیان کرد: اعزام اکیپ‌های ضد عفونی کننده به مناطق محروم، توزیع 25 هزار بسته اقلام بهداشتی و بسته‌های مواد غذایی از جمله این فعالیت‌ها بوده است.

عطار با اشاره به اینکه از سال 97 تا کنون طرح پنجشنبه‌های مهربانی تا کنون توسط این قرارگاه در حال انجام است، عنوان کرد: در قالب این طرح هر هفته حدود 2 هزار پرس غذای گرم تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به نیازمندان و اقشار آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، تصریح کرد: در لبیک به فرمایشات ایشان بسته‌های غذایی با کمک خیرین آماده و بین افراد نیازمند و آسیب دیده توزیع شد.

عطار گفت: در این راستا به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) 5 هزار بسته غذایی آماده و به پنج نقطه محروم کشور در استان‌های خوزستان، کرمان، سیستان و بلوچستان، چابهار و فارس ارسال می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار