کد خبر: 1001147
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دهم:
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دهمبا اشاره به نقش مهم رسانه ملی در تشویق جوانان به کارآفرینی تصریح کرد: رسانه ملی با ساخت برنامه‌هایی همچون میدون در راستای سیاست‌های کلان نظام که از طرف مقام معظم رهبری اعلام شده یعنی رونق تولید گام برمی‌دارد.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: «کارن خانلری» نماینده مسیحیان شمال ایران در خصوص تأثیر رسانه ملی در شکوفایی و رشد اقتصاد کشور گفت: صداوسیما چندی است که با پخش برنامه‌ها و آیتم‌های خاص در زمینه اشتغال و کارآفرینی سعی در معرفی شغل‌های خاص و افراد موفق در حوزه‌های مختلف دارد که به نظر من بسیار اقدام جالب و قابل تحسینی است.

وی در ادامه اظهار کرد: من قبل از دیدن این برنامه‌ها این عقیده را نداشتم، که با ساخت برنامه می‌توان در عده‌ای انگیزه ایجاد کرد تا به سراغ کارآفرینی بروند، اما الان که می‌بینم فکر می‌کنم که نقش بسیار مهمی می‌تواند داشته باشد در واقع منی که فرد اقتصادی نیستم با دیدن این برنامه‌ها تشویق می‌شوم که دنبال این شغل‌ها بروم و خودم را در این حوزه‌ها آزمایش کنم که خوب این ایجاد انگیزه بسیار عالی است.

عضو کمیته علوم، تحقیقات و فن‌آوری کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: لذا بر این اساس و با نمونه‌هایی که دیدم فکر می‌کنم صداوسیما با پخش برنامه‌هایی همچون میدون و آیتم‌هایی با موضوع کارآفرینی نقش عمده‌ای می‌تواند در حوزه کارآفرینی و رونق تولید که مدنظر سیاست‌های کلان اعلام شده از طرف مقام معظم رهبری است داشته باشد.

خانلری در پایان در خصوص تأثیر رسانه ملی در تشویق جوانان و نخبگان جامعه به اشتغال‌زایی و کارآفرینی نیز عنوان کرد: بسیار تأثیرگذار است، اما متأسفانه در حال حاضر جوانان گرایش بیشتری به رسانه‌های مجازی دارند که این خود یک بحث بنیادی است که ما باید بتوانیم با پخش برنامه‌های مناسب این علاقه و گرایش را به وجود آوریم، پس از آن قطعا خود این برنامه‌ها نیروی محرکه و مشوقی برای جذب جوانان به فعالیت‌های تولیدی و کارآفرینی خواهد بود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار