کد خبر: 1000968
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
در آذربایجان‌شرقی
سرپرست معاونت توسعه تجارت و امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به تأمین مایحتاج عمومی مردم به میزان کافی در ماه مبارک رمضان، گفت: هفت هزار تن کالای اساسی مورد نیاز استان تامین شده و در حال توزیع است.

محمد مهدی برقی در حاشیه بازدید از بنکداران و عمده فروشان بازار تبریز  اظهار کرد: ۲۴۴۱ تن برنج هندی، ۲۴۴۱ تن شکر، ۱۲۱۱ تن مرغ منجمد و ۷۵۰ تن گوشت منجمد برای توزیع در ایام ماه مبارک رمضان تخصیص یافته که توزیع آن آغاز شده است.

وی افزود: ۲ نوع خرما نیز با قیمت های مصوب ویژه عرضه در این ایام تامین شده است.

برقی با اشاره به تمهیدات سازمان صمت آذربایجان شرقی در تأمین و توزیع کالاهای اساسی گفت: برنامه های طرح تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان از اول اردیبهشت ماه آغاز شده و در قالب برش های استانی و شهرستانی اقلام اساسی به میزان لازم جهت توزیع پیش بینی شده است.

وی با اشاره به تعامل و همکاری بسیار مطلوب اتاق اصناف و اتحادیه بنکداران در روند توزیع مایحتاج عمومی در آذربایجان شرقی اظهار کرد: در ایام عید نوروز و به دلیل شیوع بیماری کرونا با افزایش تقاضای هیجانی بیش از مصرف ماهانه در بازار مواجه بودیم که با ورود محموله جدید برنج به میزان یک هزار و ۹۴۱ تن به استان نیاز مصرف کنندگان استانی تأمین خواهد شد و شاهد ایجاد تعادل در قیمت و عرضه در بازار خواهیم بود.

معاون توسعه تجارت و اموربازرگانی سازمان صمت استان گفت: تمهیدات لازم براساس مصوبات تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان پیش بینی شده است و شهروندان می توانند هرگونه گزارش ها و شکایت های خود از واحدهای صنفی را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ پیگیری کنند.

برقی همچنین از توزیع اقلام اساسی با هماهنگی اتحادیه مربوطه از طریق ۲۰۰ واحد خرده فروشی در سطح شهرستان تبریز خبر داد و اعلام کرد: فروشگاه های زنجیره ای و شبکه خرده فروشی منتخب اتحادیه آماده توزیع بوده و به تبع آن تخصیص مایحتاج عمومی مردم در سایر شهرستان ها نیز انجام شده و در ایام پیش رو توزیع خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر